NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة منقول الدكتورة والمغرور ـ أحدي وأربعون جزء 28/10/2023

ناقد بناء

معاون
طاقم الإدارة
معاون
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
9,026
مستوى التفاعل
2,945
نقاط
19,018
الجنس
ذكر
الدولة
كندا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
١

قصدك ايييه انك خلاص هتسبني يا حسام
, نا اسف غصبن عني اهلي مش موافقين علشان انتي مش من مستوانا خالص واني كمان ظابط وليا سمعتي مش معقوله يعني تبقا مراتي ابوها عامل نظافه انتي ماتعرفيش ابويا يبقا مين
, نيره بكسره وصدمه من كلامو :نا بجد مش مصدقه انك طلعت زباله كده لا وكمان كنت بتستغلني كل ده حقك طبعا منا بنت 19سنه يعني ساذجه ومتخلفه كمان علشان وثقت فيك و****
, حسام بلا مبالاه:مش القصد يا نيره ليه بتقولي كده بس عموما **** يوفقك ويعوضك بي الاحسن مني عن اذنك سلام
, ٣ نقطة
, دكتوره يا دكتوره
, نيره:هاا نعم
, اي يا دكتوره مالك سرحانه في ايه
, نيره:مفيش يا منه المهم المريض الي في اوضه 13عامل اي دلوقتي
, منه:كويس وبقا احسن يعني
, نيره:طيب انا هروح ارتاح شويه لاني تعبانه و منمتش بقالي يومين
, منه:طيب يا حبيبتي **** معاكي يارب لم تروحي طمنيني عليكي
, نيره:اكيد حاضر
, ياااه لسه صوتك بيرن في وداني وكلامك كلو فكراه يا حسام زي ميكون امبارح لسه قيلهولي مش عدا عليه 9سنين نفسي اقابلك و اثبتلك انا بقيت اييه نفسي اكسرك زي مكسرتني يا حسام هيحصل باذن **** هيحصل
,
, تاني يوم:
,
, صحيت نيره علي تلفونها وهو بيرن كتير جداا
, نيره بنوم:امممم نعم
, منه:نيره اصحي وفوقي معايا كده المريض الي في اوضه 13متعصب جدا وعاوز يخرج
, نيره:وده ليه انشاء**** و متعصب ليه حد عملو حاجه
, منه:لا و**** بس مغرور اوي سالني مين عملي العمليه قولتلو اشهر دكتوره عندنا في المستشفي وتبقا مديره المستشفي اصلا قالي واي الي يمنعها انها متقعدش جنبي هنا لغايت مبقا كويس ليه وسيبالي حتت ممرضه زيك
, نيره بعصبيه:نعمم هو مفكر نفسو مين ده انشا **** علشان يعمل كده دنا هاجي اكسر الاوضه كلها علي دماغو اقفلي
, منه:استني بس ده حد مهم اوي ده ممكن نروح في داهيه اخ قفلت السكه اه لو عرفتي هو مين يا نيره هترجعي في كلامك خالص
 
  • عجبني
التفاعلات: fares1980, pop44, محمد محمود ابو عيدان و 4 آخرين
٢

نيره قامت اخدت شاور ولبست ونزلت راحت علي االمستشفي علطول
, منه: نيرره انتي جيتي بصي اهدي الاول بس وبعد كد روحيلو
, نيره بعصبيه: تعالي ورايا يا منه
, منه وهي بتجري وراها: استني يا بنتي هتضيعي **** يخرب عقلك
, نيره دخلت ورزعت باب اوضتو بعصبيه
, نيره: انت يا استاذ انت يا عم المغرور
, ‏طلع من الحمام شاب ثلاثيني له هيبه ورجوليه واضحه علي ملامحو عيونو فيهاا جماال السماا والبحر وطيب القلب بس هو مغرور شويه لا بصو هو مغرور كتير يعني ما حقو الصراحه😂❤
, ‏ ‏زين بغرور: نعم بتندهي عليا انا
, ‏نيره: شايف ان في حد غيرك في المخروبه دي
, ‏زين: ولم هي مخروبه بتشتغلي فيها لييه وثم انك بتكلمي معايا كده ازاي انتي متعرفيش انتي واقفه بتكلمي مع مين دلوقتي يا شاطره
, ‏نيره: اول حاجه ميخصنيش انت مين ولا نا حتي مين احنا هنا انا دكتوره وانت مريض بعالجوو تمام تاني حاجه لازم تحترم المستشفي الي انت فيها والدكتوره الي عملتلك العمليه وانقذت حياتك ده بعد **** طبعاا تالت حاجه الممرضه الي مش عجباك دي فضلت جنبك 3ايام علشان تهتم بيك وبصحتك وبعلاجك رابع حاجه والاهم ياريت تحترم نفسك لغايت محضرتك تحرمنا من وجودك هنا في المستشفى عن اذنك وسبتو مشيت
, ‏زين بعصبيه واضحه عليه: نا دي تهزقني كده وتقولي الكلام ده ده انتي فتحتي علي نفسك نار جهنم يا دكتوره نيره
, ‏منه: نا اسفه لحضرتك بنيابه عن نيره بس هي حقيقي مش قصدها دي طيبه جدا و**** و..
, ‏زين بمقاطعه كلامها: عاوز اسمها كامل
, ‏منه: ليه يا زين بيه حقيقي هي متعرفش حضرتك مين و**** دي غلبانه اوي وطيبه بس هي الي كرمتها فوق كل شيء
, ‏زين: خلصتي اسمها بقا لو سمحتي احسن متشوفي مني وش مش هيعجبك
, ‏منه بخوف: تمام الي حضرتك تؤمر بيه
, ‏زين بشرر: نا هعرفك تكلمي مع زين الدين كده ازاي
, ‏منه فسرها: نا اسفه يا نيره بس نا مش قد الانسان ده خالص عن اذنك يا زين بيه عندي شغل
, ‏زين:تمام وابعتيها علشان تعملي اللازم عشان هخرج النهارده
, ‏منه:بس الدكتوره نيره مش هتوافق خالص ان حضرتك تخرج دلوقتي انت تعبان لسه
, ‏زين:روحي ابعتيها انتي بس وملكيش دعوه
, ‏منه:تحت امرك
, ‏عند نيره.
, ‏نيره:انسان متخلف مغرور مفكر نفسو ايه
, ‏منه من وراها:لا فا لو هو مفكر نفسو اي فا احب اقولك ان هو حد مهم جدااا انتي يعني مشوفتيش اسمو ايه
, ‏نيره:ايوا اسمو زين الدين اي الي فيها بقا حصلنا الرعب والتهديد
, ‏منه:قصدك النقيب زين الدين
, ‏نيره:احمم طيب واي الي فيها يعني عادي ونا الدكتوره نيره محمد
, ‏منه:طيب يا ستي انتي حره بقا المهم هو عاوزك ترحيلو علشان تعمليلو اللازم وتكتبيلو علي خروج
, ‏نيره:ده مستحيل دلوقتي طبعا مينفعش ده معداش علي العمليه بتاعتو غير 4ايام بكتير اوي عموما انا هرحلو وهشوف هعمل معاه ايه
, ‏نيره راحت علي اوضتو خبطت ودخلت لقت ناس قاعده معاه
, ‏نيره:احمم طيب اجي لحضرتك في وقت تاني
, ‏زين:لا عادي اتفضلي مش حد غريب اختي وجوز اختي وبنتو
, ‏نيره راحت تسلم:اهلا يا مدام اهلا ياا اييه هو انت..
 
  • عجبني
التفاعلات: النسر المحلق و mido tito
٣

نيره راحت علشان تسلم: اهلا يا مدام اهلا يا اييه انت
, حسام بأرتباك: ازيك يا نيره اخبارك اييه
, نيره بترد بغرور: اهلا يا حظابط اخبارك انت
, ياسمين: انت تعرفو بعض ولا اييه
, حسام بارتباك وتوتر واضح علية: اه كانت صحبت اختي وكانت احيانا تيجي تذاكر مع ملك
, بصيتلو بكل وجع وقهره جواياا كنت عاوزه اقولو يعني دي صحبت اختك يعني ده مكنتش حبيبتك في يوم من الايام مكنتش روحك ده انت مكنتش بتعدي يوم غير متكلمني فيه ده انت كنت بريء اوي معاياا قضيت معاك طفولتي كلهاا اول محبيت انت واول منجرحت اتجرحت منك انت ااه حقيقي الحب ده حاجه مؤلمه ومتعبه ومرهقه اوي 9سنين عدوا ونا لسه فاكره كل الي بينا زي ميكون لسه سايبين بعض اول امبارح تعبت اوي في بعدك بس الحمد**** اني قدرت اجمع نفسي وابقا قدامك كده دلوقتي انت حد متعب وهتتعب اي حد يقرب منك.
, زين: اي دكتوره سرحانه في ايه
, نيره: ها لا مفيش حاجه نا بس كنت جايه اكلمك في موضوع انك عاوز تخرج
, زين: اه عاوز اخرج انا مش بحب المستشفيات خالص
, نيره: بس انت لسه في العلاج ومتعفتش تماما يعني علشان اكتبلك علي خروج دلوقتي
, زين بخنقه واضحه عليه جداا: صدقيني يا نيره نا مش هقدر اقعد هنا كده كتير نا اتخنقت
, نيره: انا عارفه و**** بس مش هينفع خاالص
, ياسمين بمقاطعه لكلامهم: طب اقولك حاجه يا دكتوره معلش علشان انا عارفه اخويا ممكن يخرج من غير اذن ولا حاجه ويضيع نفسو انتي ممكن تكتبيلو علي خروج وحضرتك تنورينا في الفيلا تعمليلو كل اللازم كل يوم ولو هناخد من وقتك ساعه واحده بس نا عارفه انو طلب رخم ومش متوقع بس محدش هيقدر يهتم بيه غير الدكتوره بتاعتو ونا بصراحه مبثقش في الممرضات اوي يعني وياريت مترفضيش
, نيره باعتراض: مش هينفع خالص و**** يا مدام ياسمين انا ممكن ابعت معاه دكتور تاني وكان حاضر معايا العمليه بتاعت زين
, ياسمين: لا نا اسفه ممكن انتي لان بجد نا بخاف عليه وزين عنيد جدا وعاوز حد يشدد عليه علي العلاج وكلو لانو مش بيهتم بصحتو اصلا
, نيره بأستسلام: خلاص تمام نا عندي اهم حاجه صحت المريض بتاعي
, زين: متشكر جدا يا دكتوره هتكتبيلي علي خروج امته
, نيره قربت منو: لم اتأكد الاول من جرحك وبعدين هشوف اطلعك النهارده ولا بكره
, زين بسرحان في عيونها: اه تمام تمام
, نيره: ممكن تقلع القميص ده علشان اشوف الجرح
, زين: حاضر اهو
, نيره بدات تغيرلو علي الجرح
, زين بوجع: ااااااااه
, نيره بخوف: في اييه نا اسفه جدا اسفه و**** اهدا
, زين باعجاب بطفولتها وبراءتها: لا ولا يهمك براحتك خالص
, نيره بقلق: انا وجعتك اوي نا اسفه و**** مكنش
, زين بمقاطعه لكلامها: اي يا دكتوره لازم يكون قلبك اجمد من كده وبعدين و**** نا كويس اهو
, ياسمين بتبصلهم بكل حب واعجبت بخوف نيره عليه مع انها متعرفوش
, ياسمين: متشكره جدا يا دكتوره **** يجعلك شفا لاي حد مريض
, نيره بضحكه بسيطه: تسلميلي يارب خلاص يا سيدي انا كده غيرتلك علي الجرح وخد العلاج وكلو تمام وواقدر اكتبلك خروج النهارده
, زين بفرحه: اهااا اخيرااا
, نيره بضحك: طيب عن اذنكم نا بقا
, ريماس: استني يا طنط
, نيره بطفوله: نعم يروح طنط
, ريماس بمشاغبه: انتي حلوه اوي ممكن اخد رقمك علشان ابقا اكلمك علي اللاب بتاعي علشان معنديش صحاب بس هخليكي صحبتي
, الكل ضحك عليهاا في صوت واحد ردت نيره
, نيره: ده نا ليا الشرف انك تكوني صحبتي يا قمري
, ريماس جابت تلفون زين وقالتلها
, ريماس: اكتبيلي هنا ونا ابقا اخدو من خالو علشان ماما مش هترضا تتديني التلفون بتعها وقالت بصوت واطي اصل انا بوظتلها 4تلفونات بس يعني
, نيره بضحك: يخرابي بس طيب يا ستي هاتي وكتبتلها الرقم
, ريماس: امروح هكلمك علشان عاوزه اقولك ووطت صوتها علشان عاوزه اقولك علي الواد مازن الي بيقعد يرخم عليا كتير جداا
, نيره بضحك: طيب انتي عندك كام سنه
, ريماس وهي بتعد علي ايدها: لسه اسبوع واتم 7سنين
, نيره: اووووه يعني كبرنا وبيقنا انسات اهو
, ريماس: بجدد يعني هبقا دكتوره زيك واعالج خالو وبابا وماما
, نيره: اكيد يروحي وهتبقي احسن مني كمان يلا بقا عن اذنك علشان عندي شغل كتير اوي
, ريماس بطفوله: ماشي يا طنط باي
, نيره: باي يا روحي
, ومشيت جريب علي مكتبها اخدت شنطتها وركبت العربيه ومشيت
, ياسمين: بس لطيفه اوي نيره دي يا زين
, زين: اه جداا
, حسام بمداخله: هي دكتوره هنا يا زين
, زين: انت مكنتش معانا ولا ايه يا حسام انت مسمعتش مراتك وهي بتقولها انتي الدكتوره بتاعتو ولازم تيجي علشان تهتم بيه
, حسام بتوتر: اه معلش ماخدتش بالي كنت مشغول في التلفون
, ياسمين: سمعت برضو انها مديره المستشفي
, زين بزهق: مخلااص يا ياسمين اييه متروحي تجيبي سجل حياتها كلو احسن
, ياسمين بضحك: ماشي يا رخم نا هقوم امشي علشان اجهزلك كل حاجه في البيت
, زين: ماشي يا حبيبتي
, حسام: سلام يا بطل وخلي بالك من نفسك
, زين بلا مبالاه: متشكر يا حسام اتفضلو ياله انتو علشان متتاخروش
, حسام اخد بنتو مراتو وخرج
, زين: يخراابي ده انت انسان بارد مش عارف اختي اتجوزتك علي ايه بجد يعني وراح طلع تلفونو وعمل مكالمه
, عند نيره بتسوق العربيه بسرعه رهيبه ووقفت عند بيت قديم جداا نزلت وطلعت اول شقه
, ودخلت اوضه وطلعت صندوق في صورها هي وحسام ومسكت صوره منهم وهما مصورين علي البحر
, نيره: ياااه فاكره الصوره دي بكل تفاصيلها قد اي كنت جميل
, فلاش بااااك..
, يا حسام بقولك عاوزه اروح البحر اقعد هناك شويه
, حسام: يا حبيبتي حاضر و**** بس نا عندي شغل دلوقتي
, نيره بزهق: طب خلاص براحتك يلا باي وقفلت السكه وقامت لبست وراحت هيا
, الجميل قاعد لوحدو بيعمل اييه
, نيره: حسااااام
, حسام: قلب حسام وعيونو من جوا
, نيره: انت بجد هنا يعني جيت
, حسام: لا بهزار انتي عبيطه يا بت
, نيره بزعل طفولي: بس يا حسام ملكش دعوه بيا خالص
, حسام قعد قدمها ومسك ايديها وباسها بكل لطف
, حسام: نا اسف يا روح قلب حسام وبعدين انا جيت اهو
, نيره: طيب ياله قوم نتمشا شويه
, حسام: ياله يا عيوني
, قعدوا يتمشوا كتير اوي ويكلمو ويهزرو لغايت موقفت عند غزل بنات
, نيره: حسااام حسااام
, حسام: اي يا قلبوو
, نيره: عاوزه غزل البنات
, حسام بضحك علي طفولتها: حاضر يا ست البنات انتي تؤمري
, وراح جابلها وقعدو يهزرو ويجروا ورا بعض علي البحر لغايت موقعت من التعب
, نيره بضحك: خلاص يا حسام بقا كفايه
, حسام: يعني استسلمتي صح
, نيره: صح سبني بقاا
, حسام: مقدرش اسيبك ابدا يا ضي عيوني
, نيره بسرحان في عيونو: متاكد يا حسام يعني هتفضل معايا
, حسام: العمر كلو يا قلبوو
, باااااك
, نيره وهي بتعيط: سبتني يا حسام سبتني مع اول مشكله صعبه قابلتك نفسي انساك علشان ارتاح بس هنساك يا حسام لو هموت نفسي علشان انساك ياااربي تعبت اوي و**** ليه قرب مني تاني لييه لا وكمان شايفه حته منو قدامي الي كنت بتمنا تبقا منو ومني اااه يااارب قدرني يااارب
, وراحت في النوم وهي قاعده علي سريرها الصغير القديم
, وبعد4ساعات تلفون نيره بيرن
, نيره بنوم: امممم
, زين: اي يا دكتوره انتي رحتي تكتبيلي علي خروج في الاحلام ولا اييه
, نيره فاقت بسرعه: اااخ اسفه معلش راحت عليا نومه انا جايه حالا اهو
, زين: ماشي نا مستنيكي اهو
, نيره: تمام مع السلامه
, قامت غسلت وشها وعدلت حجبها وطلعت براا ركبت عربيتها ومشيت
, وهناك ورا شجره كبيره قدام بيتها عيون بتراقبها في صمت وبكل اشتياق وحنين وقال
, وحشتيني اوي يا حبيبتي وحشتيني اوي اوي و****
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، النسر المحلق و mido tito
٤
راحت نيره علي المستشفي بسرعه علشان تلحق تكتب خروج لي زين
, نيره: اه ياااربي اي الصداع ده امروح الاول اخلص الورق بتاع زين وبعد كده اخد حاجه
, وبعد ساعه خلصت كل حاجه وراحت لي زين
, زين: اتفضلي يا دكتور
, نيره: اسفه علي التاخير خلاص كل حاجه خلصت تقدر تمشي دلوقتي
, زين: تمام متشكر جدا
, نيره: تمام اتفضل خد العلاج ده
, زين: علاج اي داا
, نيره: مسكن علشان الحركه هيبقا فيها تعب شويه
, زين: اه بس نا مش عاوز مسكن حد قالك اني مش هستحمل الوجع يعني ولا اي
, نيره بنرفزه خفيفه: لا و**** انت مستفز جدا علي فكره العلاج ده كده او كده لازم تاخدو اتفضل بقا
, زين بعناد: مش واخد حاجه قولت وراح جاب الفون علشان يعمل مكالمه
, نيره: تمام انت حر ده وسبتو ومشيت
, زين بصلها بعصبيه واتكلم في التلفون
, زين: اي يا محمد انت فين انا عاوز امشي
, محمد: انا اسف يا بيه و**** بس مراتي بتولد وانا اخد العربيه ورحتلها يا بيه و**** انا اسف بس لو عاوزني هسبها واجي و****
, زين بضحك: خلاص يا محمد انت بتكلم كتير كده ليه طب الاقي سواق مين دلوقتي يوصلني ماشي يا عم الف مبروك
, محمد: **** يبارك فيك يا بيه انا اسف و****
, زين: خلااص يا محمد وابقا فكرني ارفدك لم تيجي
, محمد: مقدرش يا بيه و**** اسيبك
, زين بضحك: ماشي يا محمد ياله روح لمراتك **** معاك ولو احتجت اي حاجه قولي
, محمد: **** يخليك يا بيه يارب وحمد **** علي سلامتك
, زين: **** يسلمك مع السلامه وقفل الفون ونفخ بعصبيه اتصل بي مين دلوقتي طيب علشان يجيلي نا مش بحب اتصل بحد واقولو وصلني اعمل اي دلوقتي بس
, عند نيره
, نيره: اه ياربي انسان مستفز رفعلي ضغطي اكتر م هوا مرفوع امتصل علي البت اسماء اطمن عليها واكلمها شويه وحشاني
, ملحوظه اسماء دي تبقا صحبت نيره من الطفوله وبتحبها اوي بس اسماء مهندسه بس مسافره لندن مع مامتها بقالها 5سنين ودي هيبقا ليها معانا دور في الروايه ان شاء ****
, نيره: فين تلفوني راح فين كان هنا اخ شكلي نسيتو عند زين في الاوضه يااربي لسه هرجع عن الانسان المستفز ده تاني
, للكاتبه/Hala Ahmed
, وراحت علي اوضت زين وخبطت
, زين: اتفضل
, نيره: انا اسفه بس نا نسيت تلفوني جايه اخدو
, زين: تمام اتفضلي
, نيره: تمام متشكره هو انت صحيح هتمشي امته وبعدين ده انت كنت مستعجل اوي علي الخروج
, زين: اصل السواق بتاعي مراتو في المستشفى ومش هيعرف يجي ومش عارف اتصل بمين ومبحبش اتصل بحد اصلا
, نيره: طب متتصل باختك ولا بي استاذ حسام
, زين: منا اتصلت بيها اكتر من مره وتلفونها مقفول
, نيره: اممم طب خلاص ممكن اوصلك انا
, زين بغرور: لا متشكر
, نيره: تمام براحتك عن اذنك
, زين: يعني انتي اول مقولك مش عاوز تقوليلي براحتك انتي بتعزمي عزومه مركبيه.
, نيره: طب اعملك اي طيب ما انت بتتكلم بغرور اوي علي اساس اني هموت واركب معاك مثلا
, زين في سرو: خليها توصلك وخلاص بقا يا زين مفيش غيرها دلوقتي وانت مش عاوز تتصل علي حد من الي تعرفهم علشان محدش منهم يشوفك وانت كده هيقولو اي زين بقا ضعيف واحنا الي هنسندو لااا
, نيره: هااا اي نحنا هناا
, زين: تمام مضطر اركب معاكي
, نيره: نعم يخويا مضطر
, زين بضحك: خلاص بقا يا ستي عديها ياله
, نيره بضحكه بسيطه: ماشي هروح اجيب شنطتي وانادي حد من الممرضات يعملك الازم علشان نمشي
, زين: ماشي
, راحت نيره علي مكتبها علشان تجيب شنطتها وخدت حاجه مسكنه لصداع الي عندها ومشيت راحت علي اوضت زين
, نيره: هاا خلاص يا منه
, منه: اه خلاص يا دكتوره انا جهزت كل حاجه
, نيره: تمام زين فين
, منه: في الحمام
, نيره: ماشي وقعدت تستنااه لم يطلع من الحمام
, وبعد ربع ساعه زين طلع بلبس كاجول قمر اوي
, نيره في سرها: يا خرابي علي الجمال يجدعان اي الواد ده امو كانت بترضعو اي عسل
, زين: انا خلصت ياله ولا ايه
, نيره: اه طبعا اتفضل
, زين لسه طالع بره حس بوجع ومش قادر يمشي
, نيره: ايه مالك انت كويس
, زين: اه اه انا كويس
, نيره: لا مش كويس هات ايدك واسند عليا ممكن
, زين: معقوله هتخليني اسند عليكي
, نيره: اه طبعا واي الي فيها يعني اتفضل هات ايدك
, زين مد ايدو ليها ومسك ايدها
, زين في سرو: اييه في اي اي الي انا حسيتو ده من مسكت ايدها قد ايه مسكت اديها رقيقه ودافيه
, نيره فنفسها: ياربي علي مسكت ايدو والشعور الي انا حساه ده اول مره احس بكده مسكت ايدو حسيتها احتواء حقيقي يعني
, وراحت ركبتو العربيه وركبو ومشيوا
, عند حسام وياسمين
, حسام: اي يا بنتي متشوفي اخوكي لسه مجاش ليه
, ياسمين: و**** مش عارفه فين تلفوني اتصل بيه طيب
, حسام بضحك: اخر مره شوفتو مع بنتك ريماس
, ياسمين: بتهزرر يا حسام و**** بتهزر انت متعرفش ان البنت دي رميالي اربع تلفونات قبل كده في حمام البسين
, حسام بضحك اقوي: اه و**** بت شقيه زي امها وغمز
, ياسمين: اتلم يا حسام ده انت رخم و****
, حسام راح حضنها من ضهرها وقال
, تعرفي انك احلي حاجه في حياتي **** يخليكي ليا يا حبيبتي يارب
, ياسمين بحب: ونا بحبك اوي يا حبيبي و**** وباستو من خدو
, حسام: لا ده انتي تيجي بقااا هناا كده
, ياسمين بضحك: اجي فين يا مجنون
, حسام بمشاكسه: جوا قلبي يا عيون المجنون وشالها وحطها علي السرير
, ياسمين: اوعا يا حسام زين زمانو جاي
, حسام: ميجي يا روح قلبي واي الي فيها يعني
, ياسمين فلتت منو وطلعت تجري
, حسام بضحك: و**** لو جريتي في الفيلا كلها هجيبك يعني هجيبك
, عند زين ونيره.
, للكاتبه/Hala Ahmed
, زين: ايوا فيلا رقم 9الي هناك دي
, نيره فنفسها: يخويا واي لازمت الفيلا والحوارات دي كلها وانت عايش لوحدك
, زين: علفكره انا مش عايش لوحدي
, نيره بصدمه: هاا طيب هو انا كنت سالت انت عايش لوحدك ولا لا
, زين بضحك: اصل عارف انك اكيد بتقولي دلوقتي في سرك هو ليه عايش في الفيلا دي كلها لوحدو
, نيره بضحك: لا ده انت مخاوي بقا
, زين: لا يا ستي اعوذ ب**** لا مخاوي ولا حاجه انا بس ليا حسه كده
, نيره بضحك: طيب ياله وصلنا يا عم حمد **** علي السلامه
, نيره ظمرت علشان حد يفتحلها
, حارس من الحراس طلعلها وقال لو جايه هنا لي زين بيه هو مش موجود ده في المستشفى
, نيره بضحك: يخويا افتح نا معايا زين بيه نفسو
, الحارس بجديه: بجد افتح البوابه بسرعه يا احمدد زين بيه وصل
, نيره بضحك وبصت لي زين: شكلهم متعودين ان يجيلك هنا بنات كتير
, زين بضحك: يعني حاجه زي كدا
, نيره: ماشي يا عم حقك برضو
, زين بضحك: انتي مشكله و****
, نيره دخلت الفيلا ونزلتو من االعربيه وسندتو وجيه حارس مم الحراس علشان يساعدها
, نيره فنفسها: هي دي فيلا ده قصر ياله **** يذيدو
, وخدتو ودخلت جوا وقعدتو علي الكرسي واتفجأت بي حسام وياسمين وهما بيجروا ورا بعض وبيضحكو
, نيره بوجع: اااه ياربي انا اي الي جبرني علي الوجع ده بس
, زين: نا اسف بس هما متعودين علي كده
, حسام وياسمين باحراج اي جماعه مش تقولو انكو جيتو
, زين بنرفزه: تمام يا ياسمين بس مينفعش كده انتو عندكو الجناح بتاعكوو يعني كل الجناح ده مش مقضيكو علشان تطلعو قدام الخدم وتجرو كده
, ياسمين: انا اسفه يا زين
, حسام: تمام يا زين مش هتتكرر تاني
, نيره بدموع حاولت تخبيها: طب يا جماعه عن اذنكم علشان اتاخرت اوي وكمان منمتش وتعبانه
, زين: تمام نا متشكر جدا ليكي يا نيره
, نيره: ولو تحت امرك ياله مع السلامه
, زين: ابعت حد معاكي من الحراس
, نيره: لا مفيش داعي
, زين: طيب علي معادنا بكره باذن ****
, نيره: ان شاء ****
, وخدت نفسها ومشيت طلعت ركبت عربيتها
, عند زين
, زين: هشااام يا هشاااام
, هشام بجري: نعم يا زين بيه امؤمرني
, زين: اركب العربيه وروح بسرعه ورا الدكتوره الي طلعت وخلي بالك منها ومتمشيش الي ما تتاكد انها دخلت بيتها
, هشام: تحت امرك يا زين بيه
, زين فنفسو: امنشوف اخرتها معاكي اي يا دكتوره نيره.
, عند نيره
, نيره بعيط وهي بتسوق: يارب انا تعبت اوي ريحني علشان و**** تعبت جداا
, وسمعت التلفون بتعها بيرن
, نيره:الو مين
, اسماء: اي يا جزمه وحشتيني
, نيره: و**** وانتي اكتر يا روحي ده رقم مين ده
, اسماء: رقم زوجي المستقبلي
, نيره: اوووه يسهلو يا ستي
, اسماء: مال صوتك يا نيره انتي تعبانه
, نيره بضحك: لا يا روحي مفيش حاجه نا كويسه
, اسماء: طيب انا عملالك مفاجأه
, نيره: قوليلي اهو نفرح شويه
, اسماء: انا نازله مصر الاسبوع الجاي ان شاء ****
, نيره بصريخ: بجددددد و**** بتهزري
, اسماء بضحك: اهدي يا مجنونه
, نيره: لا و**** فرحت اوي حقيقي
, اسماء: جهزيلي بقا كل حاجه علي ما اجيلك ماشي
, نيره: عيوني
, اسماء: يسلم عيونك يا روحي ياله باي بقا علشان نا عندي شغل
, نيره: ماشي يا قلبي باي
, عند حسام وزين
, حسام: انت اي الي خلاك تبعت حارس ورا نيره
, زين بستغراب: امم انت كنت واقف بتسمعنا بقا
, حسام بأرتباك: لا و**** عادي نا كنت جاي بصدفه وسمعت
, زين: حسام نا مش عاوز رغي كتير وانت عارف اني مبحبش الكدب ولو مفكر ان انا نايم علي وداني تبقا عبيط تمام نا عارف كل حاجه وعارف الي كان بينك وبين نيره
, حسام بصدمه: اي الي انت بتقوله ده
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، النسر المحلق و mido tito
٥

حسام بصدمه: اي الي انت بتقوله ده
, زين بضحك: اي مالك اتوترت كده ليه مفكر اني مش هعرف
, حسام بارتباك: زين انا مبحبش غير ياسمين ونيره كانت فتره في حياتي مش اكتر من كده
, زين بعصبيه: لااااا مكنتش فتره انت استعريت منهاا علشان ابوها كان عامل نظافه بسيط وكسرتها بابشع حاجه انك تعيرها بي ابوها
, حسام بصدمه: انت عرفت ده كلو منين
, زين: يهمك تعرف اوي
, حسام: اه يهمني
, زين: خلاص طالما يهمك هقولك اسمع يا سيدي
,
, فلااش بااااك
, زين طلع تلفونو وعمل مكالمه
, زين: الوو اي يا محمد
, محمد: ازيك يا زين بيه اخبارك اي دلوقتي
, زين: تمام كويس
, محمد: يارب دايما بخير **** يقومك لينا بسلامه
, زين: انشف كده في اي يلا هي اول مره يحصلي كده ولا ايه
, محمد بضحك: مش قصدي و**** يا زين بيه
, زين: ماشي يا عم خد الاسم ده عاوز اعرف عنو كل حاجه من يوم متولدت
, محمد: ياااه بعيد اوي كده
, زين: اسمع زي مقولتلك
, محمد: حاضر
, وبعد تالت ساعات تلفون زين بيرن
, زين: ها يا محمد عرفت حاجه
, محمد: ياااه ده نا عرفت حجااات كتير اوي
, زين: قول مستني ايه
, محمد: الدكتوره نيره محمد مديره مستشفي٥ نقطة ساكنه في٦ نقطة الدور الخامس عندها 28سنه معندهاش اخوات مفيش غيرها هي بس وواجهت مصاعب كتيررر جدا ده الي عرفتو من واحده جرتها في بيتها القديم
, زين: وانت رحت علي بيتها القديم ليه يا غبي اكيد جيرنها دول دلوقتي هيفكرو عليها حاجه مش كويسه لم ظابط شرطه يروح يسال عليهااا
, محمد: يا زين بيه عيب عليك و**** انا رحت وسالت علي اساس اني عريس متقدملها وحابب اعرف عنها حجات وكده
, زين بضحك: ايوه كده جدع كمل عرفت اي تاني
, محمد: ابوها كان شغال عامل نظافه بسيط جدا ومامتها كانت ست بسيطه برضو والكل كان بيحبها بس للاسف مامتها سبتها من وهي عندها 10سنين ومشيت بسبب فقر ابوها وعرفت كمان ان ابوها كان شغال عند ابو حسام جوز اختك في الشركه بس طردو لم حسام وسكت
, زين: كمل يا محمد حسام ايه
, محمد: حسام كان علي علاقه بي نيره ولم ابو حسام عرف ده طرد ابوهاا وحسام سعتها سبها واتجوز اخت حضرتك
, زين بصدمه: انت بتكلم جد يعني حسام كان علي علاقه بي نيره
, محمد: ايوا يا زين بيه و**** لم سالت الوليه جراتها دي مقلتش كل ده طبعا بس بنتها باين عليها بتغير من نيره بعد مطلعت بره وبركب العربيه لقيتها جايه ورايا وبتقولي بلاش نيره ده ابوها اطرد من شغلو بسببها ف بقولها ليه فا حكتلي بقا بس نا فكرتها بتكدب قولتلها واي يثبتلي قالتلي انا كنت صحبتها وكانت بتحكيلي كل حاجه
, زين: وبعدين كمل
, محمد: بعدين يا سيدي نيره طلعت تشتغل شغلتين في اليوم علشان تقدر تجيب فلوس للبيت وفلوس لدراستها وابوها بسبب كبر سنو محدش كان بيرضا يشغلو لغايت مدخلت الجامعه وبقت دكتوره وابوها مات من اربع سنين
, زين بصدمه: ياااااه البنت دي كل ده عاشتو وانا الي كنت عاوز انتقم منها علشان كلمتني بطريقه وحشه طيب يا محمد متشكر جدا تعبتك معايا
, محمد: تحت امرك في اي وقت يا زين بيه
, زين: مع السلامه
, ياااه يا نيره ازاي استحملتي كل ده لوحدك
,
, بااااااك
,
, حسام بتوتر: طب انت كنت عاوزني اعمل ايه يعني انت مش عارف مركز ابويا ولا مركزي
, زين بعصبيه: مركزك طب هي دلوقتي شوف هي بقت فين وانت فين هي بقت دكتوره مشهوره جدااا ومديره مستشفي كمان وانت هنا اهو حتت ظابط واترفد بسبب الرشوه الي كان بيخدها وشغال تحت رحمت ابوه
, حسام: قولتلك ميت مره انا مكنش ليا دعوه برشوه دي
, زين: اه منا عارف اتفضل غور من وشي
, حسام: نا بس كنت عاوز اقولك انا
, زين بمقاطعه لكلامو: قولتلك غور من وشي
, حسام طلع مشي من قدامو بعصبيه
, زين: انسان مستفز كتك القرف اصبر بس عليا شويه وهطلعك من حياتنا كلنا
, عند نيره كانت بتاخد شاور علشان تنام
, نيره: ياااه كان يوم متعب بشكل املحق انام شويه بقا عندي شغل كتير بكره يااربي
, وقفلت النور ونامت
,
, تاني يوم:
, نيره قامت الساعه10ولبست وطلعت تجري علي المستشفي
, نيره: منه يا منه
, منه: ايوا يا دكتور نعم
, نيره:اعمليلي قهوه بسرعه دماغي مصدعه اوي
, منه: حاضر
, نيره: مش عارفه انا ايه الصداع ده
, عند زين كان قام ونزل علي السفره علشان الفطار
, ياسمين بفرحه: نورت بيتك يا حبيبي
, زين بضحكه بسيطه: منور بيكي وبريماس يا حبيبتي امال فين ريماس
, ياسمين: راحت علي المدرسه يا حبيبي
, زين: اخ نسيت صحيح
, ياسمين بضحك: ولا يهمك يا حبيبي ياله افطر علشان شويه والدكتوره جايه
, زين: ماشي
, وفطروا وخلصو وياسمين راحت علي الجناح بتعها وزين طلع الجنينه
, عند نيره
, نيره: اخيرا خلصت امقوم بقا اروح لي زين وارجع هنا تاني علشان لسه في كشوفات
, وقامت خدت شنطتها وركبت عربيتها ومشيت
, زين: هيا اتاخرت كده ليه المفروض ان تكون هنا من بدري
, وشويه وسمع صوت عربيتها ف ابتسم بهدوء ورجع يشرب قهوتو
, نيره: ياربي وانا هلاقيه فين في وسط المتاهه الي انا فيها دي
, سمعت الحارس من وراها بيقول
, زين بيه جوا في الجنينه مستني حضرتك
, نيره: تمام شكراا
, وراحت علي الجنينه لقتو قاعد بكل غرور وحاطت رجل علي رجل وبيقرا في كتاب وبشرب قهوتو
, نيره: ازيك يا استاذ زين اسفه علي التاخير
, زين رفع عينو ليها: امم تمام بس ياريت متتكررش
, نيره بتوتر: تمام تمام
, زين: اتفضلي معايا
, نيره: علي فين
, زين: علي جوا هتعالجيني هنا يعني في الجنينه
, نيره بضحك: لا طبعا اتفضل
, زين: ياله
, ودخلو علي جوا في رسيبشن كبيررر جدا قعد علي كرسي وهي بدات تشوف شغلهاا
, وبعد نص ساعه
, زين: متشكر جدا
, نيره: ولو ده شغلي يعني مش بعمل حاجه فوق ارداتي
, زين: امم تمام
, نيره: همشي نا بقا علشان لسه عندي شغل في المستشفي
, ولقوا ياسمين داخله بتجري عليهم وبتقول
, ياسمين بفرحه: زين زين اناا حاامل
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، النسر المحلق و mido tito
٦

ولقوا ياسمين داخله بتجري عليهم وبتقول.
, ياسمين بفرحه: زين زين انا حامل
, زين بصدمه: اي حامل يعني ايه ازاي حصل
, ياسمين بستغراب: اي يا زين في ايه انت ناسي اني متجوزه ولا ايه
, زين بتوتر: لا طبعا مش ناسي انا بس الفرحه خدتني عموما الف مبروك يا حبيبتي
, ياسمين: **** يبارك فيك يا حبيبي ياارب.
, نيره: احم الف مبروك يا ياسمين هانم
, ياسمين بفرحه: **** يبارك فيكي يا روحي عقبالك ياارب.
, نيره فنفسها: عقبالي اييه بقاا ما كفايه انتي حققتي الي في بالي كلوو والي كان نفسي فيه.
, ياسمين: بقولك يا نيره انا عاوزه دكتوره كويسه زيك كده اتابع معهاا فترت الحمل كلهاا
, نيره: حاضر هشوف وارد علي حضرتك
, ياسمين: يسلمو يا حبيبتي
, نيره: تحت امرك في اي وقت عن اذنكم
, زين: نيره استني عوزك
, نيره: تمام اتفضل
, وطلعو برا الفيلا سواا وركب عربيتها معاها.
, نيره بتسغراب: هو في اييه
, زين بتعب: نا مخنوق وحابب اروح في اي مكان اهدا لو سمحت ممكن توديني اي مكان هادي لاني بجد مخنوق
, نيره بستغراب وزعل عليه فنفس الوقت: حاضر تحت امرك
, ومشيوا وراحو علي حته فاضيه كلها اشجار وورد ومفيهاش حد خالص
, نيره: اتفضل انزل معايا
, زين: تمام
, نيره خدتو قدام بحيره وحاوليها شجر وورد كتير جداا
, نيره: ده مكاني المفضل لم بكون مخنوقه بكون هنا علطول مكان فاضي مفيهوش غير بحر والسما والشجر والورد هتمنا اي احسن من كده
, زين بهدوء: فعلا مكان حلوو اوي حاجه فوق الخيال
, نيره بضحك: بس متاخدش عليه بقاا هاا علشان ده مكاني لوحدي
, زين بدموع: نا تعبان يا نيره
, نيره بصتلو بصدمه لم لقيتو مدمع ونزلت علي الارض قدامو
, نيره: زين انت بتعيط
, زين: نا مبقتش عارف اعمل ايه كل حاجه ضدي مبقتش عارف احل حاجه ولا اعمل اي حاجه دماغي وقفت عن التفكير
, نيره: في اي يا زين لكل ده انت زعلان علشان اختك حامل المفروض تفرح
, زين قام من مكانو بعصبيه: لم يكون الشخص الصح لم يكون كويس لم يكون راجل بجد وهيتحمل مسؤليت ******* دي
, نيره بتسغراب: بس حسام حد كويس جدا يا زين واي واحده تتمناه
, زين بصلها وعيونو كلها دموع: متحكميش علي حد من برا بس يا نيره
, نيره بهدوء: انت لازم تهدا علي فكره علشان الجرح
, زين ضحك بسخريه وقال: جرح ياريت تيجي علي الجرح ده
, نيره: اي يا زين في اي حسام مش وحش اوي كده.
, زين بسخريه: اشعرفك كنتي عشتي معاه اتعاملتي معاه علشان تقولي كده
, نيره بتوتر: لا بس
, زين بمقاطعه لكلامها: بس ايه يا نيره حقيقي انتي متعرفيش الشخص ده عامل ازاي ولا اذاني ازاي
, نيره بسخريه: طب وجوزتو اختك ليه وانت عارف كل ده عنوو
, زين بوجع: اختي بتحبوو وكانت هتموت نفسها علشانو مقدرتش ارفض حاولت بكل ما فيا اني اوقف الجوازه دي بس معرفتش
, نيره بدموع حاولت تخبيها: حقهاا انا حاسه بيهاا
, زين بصلها بشفقه عليها وعلي حالها وقال: نيره انتي حد جميل اوي صدقيني وتستاهلي كل خيرر
, نيره بضحك في وسط دموعهاا: معقوله زين بيه بيشكر فيا بنفسووو
, زين بضحك: شفتي بقااا يا ستي وعمرها محصلت دي علي فكره
, نيره بصتلو بعدم تصديق وقالت: ياا كدااااب
, زين بصلها وضحك: مش مصدقاني صح
, نيره: لا خاالص مصدقاك طبعاا قولي صحيح هي دي عنيك ولا عدسات
, زين بضحك اقوي: هو في راجل بيحط عدسات يا هبله انتي
, نيره بضحك: نا قولت تكون حاطت عدسات كنت هقولك تجبلي واحده زيها اصل لون عيونك يعني ماشاء ومن غير حسد حلوه اوووووي
, زين قربلهاا: متاكده انها حلوه
, نيره بسرحان في عيونو:مشفتش اجمل منها و****
, زين بضحكه بسيطه: ونا مشفتش اجمل منك
, نيره فاقت من سرحانها وقالت بتوتر: زين تيجي نتغدا
, زين بضحك: ياله انا جعان اصلا
, نيره: بس نا الي عزماك
, زين: نعم يا ختي
, نيره بضحك: بس ايييه عزماك بقا علي حتت مكان هتروح كل يوم تاكل منوو.
, زين: ماشي امنشوف
, وركبوا العربيه وراحو علي مطعم بسيط جدا ودخلو
, زين: حلو المطعم
, نيره: انا عارفه انك اكيد مش واخد علي المطاعم البسيطه دي
, زين بضحك: ليه يستي يعني ياله علشان جعان
, وطلبتلو اكل علي زوقهاا وقعدوا ياكلو وهما مبسوطين وبيهزروا سوا
, زين: بجد نا اول مره اكل كتيرر كده
, نيره بضحك: اشكرني بقاا
, زين: ماشي متشكرين يا قمررر
, نيره: قمرر انت بتعاكسني.
, زين بضحك: اعتبريها معاكسه
, نيره باحراج: احمم تمام تمام هعتبرها حاضر طب ياله علشان نتمشا علي البحر شويه وناكل ايس كريم.
, زين بمرح: ياله بيناااا
, نيره بضحك: ياااله
, وراحوا علي البحر وقعدوا جنب بعض علي الكرسي
, نيره بهدوء: يااااه حقيقي بحب البحر اوي وهدوءو
, زين بنفس الهدوء: وانا كمان
, نيره بصتلو: وانت كمان اي
, زين بصلها بطرف عينو: بحب البحر
, نيره: امم ماشي طب قوم ياله هاتلنا ايس كريم
, زين: حاضر بتحبيه اي
, نيره: شكولاته
, زين: حاضر عيوني
, وراح جبلها الايس كريم ورجع لقاها مغمضه عنيها وبتبتسم بهدوء
, زين بصلها بكل حب وقال في نفسو: اي البراءه الي في ملامحها دي بجد مكنش لازم واحده زيها في جمالها يحصلها كل ده
, زين: هااا يا ستي جبتلك ايس كريم اهوو
, نيره بفرحه: هييييي هات بسرعه
, زين بضحك علي طفولتها: خدي يا ستي
, وقعدوا ياكلو الايس كريم بهدوء وفجأه
, نيره: زييين
, زينن بخضه: اي في اييي
, نيره: انت برا من سعتها ومخدتش علاجك ومرتحتش خاالص ياله ونبي علشان اروحك علشان ترتاح
, زين: لاا انا عاوز اقعد شويه
, نيره: بصفتي الدكتوره بتاعتك بقولك كفايه كده وياله علشان ترتاح.
, زين بضحك: حااضر ياله
, نيره: ياله
, ولسه قايمين علشان يمشوا فجاءه زين مسك ايد نيره
, نيره بتوتر: زين في حاجه تعبان
, زين بحب: انا بجد مش عارف اقولك اي علي الي عملتيه معايا ده وانك خرجتيني من المود الي كنت فيه خالص بجد شكرااا اوي
, نيره بضحكه بسيطه: شكرا علي اييه انا وانت اتفسحنا سوا يعني احنا الااتنين فرحنا واتبسطنا
, زين بهدوء: فعلا انا مضحكتش كدا من زمااان اوي
, نيره: طب ياله بقا يا عم علشان انت لازم ترتاح شويه
, وركبوا ووصلو عند القصرر
, زين: ممكن تنزلي شويه نشرب قهوه مع بعض او اي حاجه بتحبيها وبعدين في علاج وحجات مخدوش
, نيره: اه تصدق طب ياله انزل وبلمره اطمن علي جرحك علشان انت مرتحتش انهارده خالص
, زين: ماشي ياله انزلي
, نزلوا الاتنين وقعدوا يهزرو و يضحكوو سوا وحسام شافهم من الجنينه وراحلهم
, حسام بعصبيه: **** **** ما انتي بتروحي بيوت اهو يا دكتوره نيره تقدري تقوليلي بتعملي اي في ساعه زي دي هناا وداخله كمان بتضحكي وبتتمايصي
, نيره وقفت بتعيط
, زين بعصبيه وزعيق: انت بتقول ايييه يا متخل.. ف انت
, حسام بسخريه: اي كلامي مش صح ولا اييه
, زين بعصبيه: انت عارف الي بتكلم عليها دي تبقا مين
, حسام: هتكون مين يعني بنت الزبال
, زين بعصبيه ضربو بلبوكس وقعو علي الارض وقال
, زين: لو سمعتك بتتكلم عليها نص كلمه تانيه همحيك من علي وش الارض يا حساام انت فاهم
, حسام: انت بتضربني علشان دي يا زين
, زين راح مسك ايد نيره وقال: دي هتبقا مرااتي
, نيره وحسام بصلو بصدمه.
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44, النسر المحلق, mido tito و شخص آخر
٧

زين راح مسك ايد نيره وقال: دي هتبقا مراتي
, نيره وحسام بصلو بصدمه
, حسام بعصبيه: اي الي انت بتقولو ده ازاي يعني ده انت لسه عرفها من اسبوع فجأه كده قررت تتجوزها
, زين ببرود: و**** دي حاجه تخصني نا واتفضل بقا غور من وشي
, حسام: تمام يا زين بس نا هدفعك حق البوكس الي ضربتهولي ده
, وسبهم وركب عربيتو ومشي
, نيره بعصبيه وزعيق: انت اي الي قولتلو ده يا زين انت مجنون انت ازاي تقولو كده
, زين بصلها بغضب: امال كنتي عاوزاني اعمل ايه وهو بيقول كده نا مقدرتش استحمل ان واحد وس.. خ زي ده يقول عليكي كدا انتي في مكان اختي
, نيره بدموع: تقدر تقولي هنحل الي انت عملتو ده ازاي
, زين ببرود: نا هحل كل حاجه
, نيره: ازااي بس انت واخد الموضوع ببساطه كده ازاي
, زين: بصي يا ستي انا هقولك هنعمل ايه احنا هنكتب الكتاب عادي خاالص وانتي مراتي وحبيبتي طبعا قدام الناس بس بيني وبينك انتي اختي تمام وكام شهر وهطلقك وهنقول محصلش نصيب عشان لو معملناش كده هيبقا شكلي وشكلك وحش اوي وحسام صدقيني هيطلع علينا كلام زي الزفت ونا وضعي حساس جدا وانتي كمان وضعك برضو حساس جدا انتي دكتوره وليكي وضعك زيي بظبط
, نيره بصدمه: نعم انت بتقول اييه وبعدين هيبقا اي مصلحت حسام من الي هيعملو ده
, زين بسخريه: يااااه كتيرر طبعاً اول حاجه هيأذيني في شغلي لم يروح يقول ان انا علي علاقه مش كويسه مع الدكتوره بتاعتوو الموضوع طبعا هيتشهر لم النقيب زين الدين بينو وبين الدكتوره بتاعتو علاقه مش كويسه انتي هتتأذي ونا كمان يبقا كده ادينا فرصه كبيره جداا لحسام وضرب عصفورين بحجر واحد
, نيره بدموع: ااخ يااربي طب ما هوا ممكن ميعملش كل ده يا زين ووممكن يبقا كويس يعني وميأذناش
, زين بضحك: انتي بتقولي اي يا نيره ده حسام قعد سنين وسنين علشان يوقعني ويخلي في الملف بتاعي نقطه سودا بس طبعا مقدرش بس لو معملناش الي قولتلك عليه ده صدقيني هنخسر كتيرر اوي
, نيره بعصبيه: انا اي بس الي خلاني ااقابلك كان يوم اسود نا جيت اعمل خيرر اتقلب عليا لييه
, زين ببرود: و**** يعني مش هموت واتجوزك نا بعمل كده علشان مصلحتي ومصلحتك
, نيره بدموع: تمام يا زين حدد كل حاجه وكلمني عن اذنك
, زين: استني حد هيجي معاكي من الحراس
, نيره ضحكت بسخريه وقالت: انت شايفني طفله صغيره علشان تبعت معايا حراس
, زين بهدوء: لا بس علشان الوقت متاخرر والفيلا هنا بعيده عن بيتك
, نيره بستغراب: وانت عارف منين ان بيتي بعيد عن هناا
, زين بتوتر: لا نا معرفش ولا يهمني اعرف يعني بيتك فين انا خمنت بس
, نيره: تمام
, زين: احمدد يا احمددد
, جيه الحارس بجري وقال
, نعم يا زين بيه
, زين: اركب العربيه وروح ورا الهانم واتاكد انها وصلت وكلو تمام
, الحارس: تحت امرك يا زين بيه
, نيره: ياريت تحدد كل حاجه بسرعه علشان عاوزه اخلص من الكابوس ده
, زين بصلها ببرود وقال: تمام يا دكتوره متقلقيش
, نيره ركبت عربيتها ومشيت وزين دخل الجنينه
, زين: انا ازاي عملت كده مع اني عارف ان حسام مش هيقدر يعمل حاجه انا لي عاوزها مراتي معقوله اكون حبيتها لا طبعا حبيتها ايه مش معقوله هحب واحده من اسبوع لا حبيتها يا زين بس غرورك منعك انك تقول كده نا مش عارف حاجه خلاص معتش عارف حاجه
, عارفين الصراع الي يببقا بين قلبك وعقلك ده اهو نا كده دلوقتي
, قام من مكانو وطلع جناحو واخد شاور ونام
, عند نيره في بيتها
, نيره بدموع وهي واقفه قدام مرايتها وقالت
, نيره: نا ليه بيحصلي كل ده ليييه انا معملتش حاجه وحشه في حد نا طول عمري عايشه في حالي وفضلت تعيط وتصرخ بصوت عالي وتكسر في كل حاجه حواليهاا لغايت ما ايديها اتعورت من غير قصد من ازازه مكسوره
, نيره بوجع: ااه اهو ده بقا الي كان نقصني
, ودخلت عالجت ايديها واخدت شاور ونامت
,
, تاني يوم:
, زين صحا علي صوت اختو
, زين بنوم: ايه يا ياسمين في اييه
, ياسمين بدموع: حسام راجع البيت وش الصبح وكمان متعور في وشو
, زين غمض عينو بعصبيه وقام ونفخ
, زين: انتي بتعيطي ليه يا ياسمين هتلاقيه اتخانق مع اي حد وخلاص
, ياسمين: ماشي يا زين
, زين: اعملي حسابك هكتب كتابي انهارده بليل
, ياسمين بصدمه: انت بتقول اييه يا زين انت بتهزر ولا اييه
, زين ببرود: ووههزر في حاجه زي كده يعني هكتب الكتاب علي الدكتوره نيره
, ياسمين بصدمه اكبر: لا و**** بتهزر بجد ازاي ده وحصل امته
, زين: في ايه يا ياسمين انا لقيتها بنت كويسه قولت ليه متبقاش مراتي يعني
, ياسمين: ايوا بس يعني فجاه كده
, زين: مخلاص بقا يا ياسمين
, ياسمين بفرحه: طيب انتو هتكتبو الكتاب الاول وبعد كده تعملو الفرح ولا ايه
, زين: لا مفيش فرح احنا هنكتب الكتاب وهتيجي تعيش معايا علطول
, ياسمين بستغراب: ليه يا زين كده دنا كان نفسي في اليوم ده اوي وكلنا منتظرينو
, زين: اسمعي الي بقولك عليه يا ياسمين مش عاوز نقاش كتير
, ياسمين بزعل: ماشي يا زين الي انت شايفو وياله علشان نفطر
, زين: طيب انزلي انتي ونا هاخد شاور واعمل مكالمه وانزل
, ياسمين: ماشي تمام
,
, عند نيره صحيت علي صوت تلفونها
, نيره بنوم: اممم مين
, زين بسخريه: جرا اي يا عروسه احنا هنقضي يومنا كلو نوم ولا ايه
, نيره قامت بسرعه
, نيره: زين
, زين: اه زين قومي ياله علشان كتب الكتاب النهارده
, نيره بصدمه: اييه بسرعه كده
, زين: اه علشان نخلص من الكابوس ده بسرعه مش ده كلامك
, نيره: خلاص خلاص يا زين ماشي
, زين: ياله باي
, نيره: باي يااارب خليك معايا نا مش عارفه نا داخله علي ايه ساعدني يارب نا لوحدي بس نا عارفه انك جنبي ياارب
, وقامت تاخد شاور
, وبعد ساعه عند نيره لقيت باب بيتها بيخبط
, نيره راحت فتحت ولقيت بنتين في سنها او اصغر منها
, نيره: ايوا عاوزين مين
, البنت: مش حضرتك نيره هانم
, نيره: اه
, البنت: طب زين بيه الي بعتنا علشان ناخد مقاساتك للفستان ونظبطلك كل حاجه لكتب الكتاب
, نيره بستغراب: بجد زين الي بعتكو
, البنت: ايوا يا هانم
, نيره: طب اتفضلو
, ودخلت اتصلت بي زين
, زين: ايوا يا مراتي العزيزه
, نيره: انت الي بعت البنات دي
, زين: اه ليه في حاجه الفستان معجبكيش
, نيره بعصبيه: انت مصدق نفسك ولا ايه يا زين انا وانت عارفين ان الجوازه دي كلها لعبه اصلا
, زين ببرود: وهو نا قولت غير كده يا دكتوره بس متنسيش ان احنا لازم نعمل كل حاجه مظبوطه قدام ياسمين وحسام تمام
, نيره: تمام سلام
, زين: سلام
, وطلعت للبنات وبدأو يجهزوها
, وبعد ساعتين لقت خبط علي الباب جامد جداا
, نيره بعصبيه: مين الي بيخبط كده ده
, وراحت فتحت وبصيت بصدمه وقالت بعصبيه
, نيره: انت بتعمل اي هنااااا
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44 و mido tito
٨

نيره بعصبيه: انت بتعمل ايه هنااا
, حسام بدموع: ارجوكي يا نيره متجوزيش زين ده ميستاهلكيش اصلاا و****
, سمع صوت من وراه بيقول
, زين: وانت بقا الي تستهلها صح
, حسام بصدمه وتوتر: زين انت جيت امته
, زين راح بكل هدوء وقف جنب نيره ومسك ايدها وقال
, زين: من ساعت متتجوزيش زين يا نيره
, حسام بانفعال: ايوا يا زين انت متستهلش نيره ومش هسمحلك تخدها مني
, زين بعصبيه ضربو بلبوكس وقعو علي الارض وفضل يضرب فيه
, نيره بدموع: خلاص يا زين علشان خاطري ياا زيين
, وراحت علشان تقومو من علي حسام زين زقها وقعت علي الارض
, نيره بصراخ: زيييين
, زين بخوف عليها وطلع يجري عليها: نيرره انتي كويسه نا اسف و**** قومي مكنش قصدي
, نيره بدموع وعصبيه: ابعد عني يا زين ابعد
, حسام جيه من وراه ولسه هيضربو
, نيره بصرااخ: زييين اوعااا بسرعهههه
, زين بحركه سريعه مسك ايدو ولسه زين هيضربو
, نيره مسكت ايدو وقالت بدموع: زيييين لا علشان خاطري كفايه بقاا
, زين بغيره: خايفه عليه صح
, نيره بتوتر: اي الي انت بتقولو ده يا زين انا بس مش عاوزه حاجه تحصلكو انتو الاتنين يعني مش هفضل سيباكو تضربو في بعض كده واقف ساكته
, زين بعصبيه: انزل يا حسام من وشي وابعد عن طريقي احسنلك انت عارف انا اقدر اعمل فيك ايه كويس نا باقي علي مراتك وبنتك الي هحرمك منهم قريب
, حسام وهو بيمسح بوقو من الد..م: ماشي يا زين مش هخليك تتهنا بيها
, وسبهم ومشاا
, نيره بعصبيه: اي الي انت عملتو ده انت كل حاجه عندك ضرب كده يا زين في ايييه
, زين ببرود: ياله يا نيره قدامي
, نيره: انت ازاي كده بجدد نا مش ممكن اكون علي زمتك يوم واحد نا راضيه بكل الي هيحصلي من حسام اخسر شغلي واخسر كل حاجه بس مبقاش مراتك وعلي اسمك يوم واحد
, زين بعصبيه ومسكها من دراعها: انت مفكره نفسك اييه نا مبترفضش يا نيره نا ارفض بس امال اترفض دي لاا اتفضلي قدامي احسن متشوفي مني وش مش هيعجبك انتي فاهمه
, نيره بوجع: سيب دراعي يا زين انت بتوجعني كده
, زين استوعب الي كان فيه وبعد عنها وقال: ياله يا نيره هستناكي خمس دقايق في العربيه ولو مجهزتيش هطلع اخدك بلعفيه انتي فاهمه
, نيره بدموع: انا مش عوزاك يا زين
, زين ببرود: مش بمزاجك هستناكي في العربيه ولو منزلتيش صدقيني هتصرف تصرف مش هيعجبك
, زين سبها ونزل وهي وقعت علي الارض وفضلت تعيط وتصرخ..
, وبعد شويه كانت جهزت ونزلتلو
, زين بصلها باعجاب بشكلها وسرح في جمالها وبعدين افتكر كلامها وقال فنفسو
, زين: لا يا زين فوق انت لازم تأدبهاا
, نيره ركبت ورا جنبوو
, زين بهدوء: اطلع يا محمد علي الفيلا ياله
, محمد: حاضر يا بيه
, فضلو طول الطريق ساكتين وكل واحد في دنيا تانيه لغايت ما وصلو
, زين نزل وفتحلها الباب ومد ايدو ليها
, نيره مدت ايديها ليه ونزلت ودخلو الفيلا وايدو في ايديهاا
,
, "لقد زرعوا فينا خذلانًا نخشى بعده كلّ يد تمتد إلينا وإن كانت صادقة٣ نقطة"
,
, وبعد شويه سمعت المأذون وهو بيقول
, بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير
,
, نيره غمضت عيونها بقهره وتعب
, زين بصلها لقاها بتعيط مسك ايديها بلطف وباسهاا
, زين: الف مبروك
, نيره بدموع: **** يبارك فيك
, ياسمين بفرحه: حبايب قلبي الف مليون مبروك **** يرزقكم بذريه الصالحه ياارب
, نيره بسخريه: يااارب
, زين بهدوء: ياله يا نيره
, نيره: علي فين
, ياسمين: استنا طيب يا زين لم حسام يجي يباركلكم مش عارفه هو اتاخر كده ليه
, زين بسخريه: لا يا حبيبتي مباركتو وصلت ياله همشي نا
, ياسمين بدموع: متتاخرش عليا يا زين يومين وتعالو علي هنا علطول
, زين باس دمغها وقال: حاضر يا حبيبتي خلي بالك من نفسك
, وراح شال ريماس وقالها: خلي بالك من ماما يا ريماس ومطلعيش عينها زي عادتك
, ريماس بعيط: متمشيش يا خالوو مين هيحكيلي الحدوته
, زين بحب: مش هتاخر عليكي يا حبيبتي و****
, كل ده ونيره واقفه بعيد بتبص عليهم وافتكرت ان ملهاش حد يخاف عليها كده ومحدش فارق معاه وجودها او غيابها مسحت دموعها وابتسمت لم لقيت ياسمين داخله عليها
, ياسمين حضنتها وقالتلها: متزعليش يا حبيبتي انا كنت برضو لوحدي كده ومكنش حد جنبي غير زين وهو دلوقتى معاكي صدقيني انتي محظوظه اوي واحنا عيلتك الجديده
, نيره حضنتها ااقوي وفضلت تعيط
, ياسمين بعدتها وباست دمغها وقالتلها بهدوء: خلي بالك علي نفسك يا حبيبتي ونا هستناكي هنا علشان خلاص بقا هنعمل كل حاجه سوا اتفقنا
, نيره وهي بتمسح دموعها: حاضر
,
, زين واقف بعيد وبيبصلهم بحب
, ياسمين: ياله يا زين بقا خد مراتك يا حبيبي وامشوا
, زين بحب: حاضر يا حبيبتي خلي بالك من نفسك
, وخد نيره وركبو العربيه
, نيره: هو احنا راحين فين
, زين: علي الفيلا التانيه
, نيره بتسغراب: هو انت عندك فيلا تانيه
, زين: اه صغيره عن دي وبحب القاعده فيها اكتر وبعدين يومين تلاته وهنرجع تاني علطول
, نيره بلا مبالاه: تمام
, وبعد نص ساعه وصلو زين نزل فتحلها الباب
, زين: اتفضلي
, نيره: شكرا
, زين: العفو
, ودخلو ونيره اندهشت من جمالها وهدوءها
, زين: عجبتك
, نيره: اوي حقيقي جميله جداا
, زين: فرحت انها عجبتك تعالي اوريكي اوضتك علشان ترتاحي
, نيره: تمام ياله علشان هموت وانام
, زين: تعالي
, وخدها علي اوضتها وكانت جميله اوي والوان كل حاجه فيها مريحه وهاديه
, زين: دي اوضتك اتفضلي ادخلي وارتاحي
, نيره: تمام متشكره جداا
, زين سبها ومشا وهي قفلت الباب وراه ودخلت علشان تشوف حاجه تلبسها ولقت في الدولاب بجامات كتير جداا وفيها كل الالوان الي بتحبها والاستايل الي بتحبو
, نيره بستغراب: هو ازاي عرف ان بحب الالوان دي والاستايل ده ياله عادي بقا
, ودخلت تاخد شاور علشان تنام
, خرجت سرحت شعرها ولبست البجامه وراحت علشان تنام معرفتش
, نيره: اووف بقا في ايه مش عارفه انام ليه امقوم انا خايفه ولا اييه اكيد لازم اكون خايفه الاوضه كبيره اوي وهدوء غريب يعني لو رحت ل زين وقولتو اني انام معاه في الاوضه هيقول حاجه امروح ونجرب
,
, قامت علشان ترحلو
, نيره: اخ يا ترا انهي اوضه بقا هو نايم فيها
, شافت اوضه جنب اوضتها قالت: اكيد هي دي
, وراحت خبطت قام فتحلها زين وهو عاري ولافف فوطه بس
, نيره بصراخ وغمضت عنيها: اي دااا متلبس يا عم انت
, زين بضحك: انتي مراتي علي فكره ف عادي يعني عموما جايه عاوزه ايه
, نيره: البس الاول بس
, زين: تمام استني ثواني
, وراح لبس ورجعلها
, زين: هاا عاوزه ايه
, نيره بكسوف: هو ممكن انام معاك في الاوضه علشان خايفه انام لوحدي
, زين بسخريه: معقوله الدكتوره نيره خايفه تنام لوحدها
, نيره بعصبيه خفيفه: انا اصلا الي استاهل اني جيتلك عن اذنك
, زين لحقها وشدها ليه وبقا تقريبا قريبين لبعض اوي
, نيره بتوتر من قربو: زين ابعد
, زين بضحك: ولو مبعدش
, نيره: زيين اوعا بجد بقا
, زين شدها ليه اكتر وسرح في عيونها
, نيره بسرحان في عيونو: انت ازاي جميل كدا
, زين بصوت يخطف القلب وهادي : جميل علشان قريب منك
, نيره فاقت من الي عملتو وقالت: زين سبني لو سمحت
, زين سبها وبعد عنها وقال: انا اسف مكنش قصدي
, نيره بتوتر وكسوف: ولا يهمك ممكن انام بقا
, زين بضحك: طبعا اتفضلي
, وراحت علشان تنام علي السرير لقت زين نام جنبها
, نيره: اي دا انت هتنام جمبي
, زين: و**** ده سريري ونا مبعرفش انام علي الكنبه ولا علي الارض
, نيره بنرفزه: يعني انا الي اقوم انام علي الارض
, زين ببرود: براحتك
, نيره: ماشي تمام انا هقوم انام علي الارض انا
, زين: تمام خدي مخده اهي وخدي اللحاف ده علشان الجو برد شويه
, نيره بغيظ منو: ده انت مستفز هات
, وحطت المخده علي الارض ونامت
, زين استنا لغايت منامت واتاكد انها نامت وقام شالها حطها جنبو وخدها في حضنو ونام
,
, تاني يوم:
, نيره صحيت لقت نفسها في حضن زين وحضنها بقوه
, نيره بكسوف: زيين يا زيين
, زين بنوم: اممم
, نيره: سبني عاوزه اقوم وبعدين اي جابني هنا
, زين شادها اكتر ليه وقال: نامي يا نيره علشان عاوز انام
, نيره: زين ابعد انا عاوزه اقوم
, زين فتح عينو وبصلها وقالها: نيره قولت نامي ياله علشان لا انتي هتقومي ولا انا هقوم
, نيره بعصبيه: ونا مالي انت مش عاوز تقوم نا مالي يعني
, زين: نيررره اسكتي ونامي ياله احسن مخليكي تسكتي بطريقتي
, نيره بعناد: و**** طب وريني هتخليني اسكت ازاي
, زين نزل لمستواها وباسهاا بوسه طويله وبعد عنها علشان تقدر تاخد نفسها
, نيره بصدمه: اي الي انت عملتو ده
, زين بضحك: قولتلك نامي وانتي مرضيتيش
, نيره لسه راحه تكلم زين سبقها وباسها تاني وشدها لحضنو
, نيره بهدوء وصدمه: زيييين ابعد عني قولت
, زين: هتنامي ولا نكررها تاني
, نيره خافت وغمضت عينها وسكتت زين شدها لحضنو اكتر وبصلها لقاها نامت ضحك ضحكه بسيطه وباسها من خدها ونام
,
, وبعد شويه سمع صوت تلفونو بيتصل
, نيره بنوم: زين قوم شوف مين الفون بيتصل من سعتها
, زين: سبيه يرن
, نيره: قوم يا زين ليكون في حاجه الفون بيرن بقالو كتير
, زين قام بعصبيه لقاها ياسمين رد
, زين: اي يا ياسمين في ايه
, ياسمين: ٨ نقطة
, زين بصدمه: اييييه طب اقفلي انا جاي حالا
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44 و mido tito
٩

زين قام بسرعت البرق ودخل الحمام ياخد شاور
, نيره: هو في ايه اي الي حصل ويا ترا اي الي حصل لياسمين
, فضلت رايحه جايه في الاوضه لغايت ما زين يطلع
, وبعد شويه لقت زين طلع ومكلمهاش ولا اداها اي اهتمام
, نيره: زيين في ايه في حاجه حصلت
, زين ببرود: ميخصكيش علي ما اظن
, نيره بعصبيه: زين انت بتكلم معايا كده ليه انا بسالك سؤال وعاوزه اعرف في اييه ياسمين في مكان اختي
, زين: نا هروحلها ومتخرجيش من هنا تمام
, نيره بنرفزه: يعني اييه انا هتحبس يعني وبعدين انا عاوزه اعرف في اي بجد
, زين بزعيق وعصبيه: نيرررره نا مش عاوز نقااش كتيررر نا فيا الي مكفيني دلوقتي اسمعي الي نا قولتلو ولو عملتي غير كده يا ويلك مني يا نيره انتي فاهمه
, نيره بخوف حاولت تتداريه: تمام بس لينا كلام تاني لم ترجع يا زين
, زين بلا مبالاه: تمام
, وسبها ونزل وركب عربيتو ومشا
, نيره بتفكيرر: يا ترا اي الي حصل انا همووت واعرف بجد ممكن يكون حسام حصلو حاجه طب ممكن ياسمين تعبت يووه بقا انا هلبس وانزل اروحلهم والي يحصل يحصل
, ودخلت لبست هدومها واخدت شنطتها ونزلت
, الحارس: نا اسف يا نيره هانم بس مش هينفع تخرجي
, نيره بعصبيه: انت بتقول ايييه انت عبيط انت كمان نا لازم اخرج اوعاا
, الحارس: زين بيه قايلي ان حضرتك متخرجيش يا هانم
, نيره: قولتلك اوعا انا هخرج يعني هخرج
, الحارس: لو سمحت ادخلي جوا يا نيره هانم انتي كده هتعمليلي مشاكل مع زين بيه وهتقطعي عيشي
, نيره بعصبيه: و**** العظيم انا جبت اخري من زين بيه بتاعك ده
, ودخلت جوا وبدات تفكر ليه زين عمل كده
,
, عند زين وياسمين
, زين بعصبيه: ازاي يعني طلقك واخد البنت منك بكل بساطه كده وخرج
, ياسمين بعيط وانفعال: معرفش يا زين معرفش
, زين: طب احكيلي اي الي حصل بظبط
, ياسمين بدات تحكي
,
, فلااش باااك
, ياسمين كانت قاعده بتلعب مع بنتها وبيهزروا وفجأه دخل حسام بعصبيه
, حسام: انتي يا هاانم
, ياسمين بصدمه: حساااام اي الي عمل فيك كده اي داا
, حسام بعصبيه: عاوزه تعرفي مين عمل فيا كد يا هانم اخوكي اخوكي الي ضربني وبهدلني كده
, ياسمين بستغراب: طب وزين هيعمل كده ليه يا حسام
, حسام: بقولك اييه انا خلاص زهقت منك انتي واخوكي انتي طالق
, ياسمين بصدمه: انت بتقول اي يا حساام انت طلقتني دلوقتي انت ازاي تعمل كده انت مجنون
, حسام بعصبيه وزعيق: اه خلاص اتجننت اوعي من وشي
, ياسمين بتوقيف حسام: حسام علشان خاطري استنا اهدا بس وقولي انا عملت اي علشان تطلقني حسام ابوس ايدك متسبنيش
, حسام ببرود: لا نا خلاص تعبت منك ومن اخوكي ااقولك حاجه بقا انا متجوزك اصلا مصلحه صفقه شغل يعني
, ياسمين بانفعال وعيط: صفقه نا كنت في حياتك صفقه يا حسام انت متجوزني علشان صفقه نا نا اتخدعت فيك معقوله قدرت تمثل كل السنين دي
, حسام: اه عادي جداا وابعدي بقا من وشي
, وراح شال بنتو وماشي
, ياسمين بعصبيه: انت واخد بنتي علي فين يا حسام اوعا سيب بنتي
, حسام زقهاا اتخبطت واغمي عليهاا
,
, بااااك
, زين بغضب جحيمي: يا ابن الكل**ب بقا تعمل في اختي انا كده ورحمت امي ما هسيبك
, وراح للحراس
, زين: انتو كنتو فين يا اغبيه ساعات مخطف البنت ومشا نا مشغل شويت متخل**فين
, واحد منهم اتكلم بخوف: يا زين بيه و**** احنا منعرف اي حاجه هو داخل عادي زي كل يوم ومكنش في اي حاجه غريبه عليه
, زين بعصبيه وزعيق: اخررس مش عاوز اسمع صوت حد منكم غوروو من وشي
, وركب عربيتو وراح علي مركز الشرطه
,
, العساكر وقفو بحترام ليه وهو دخل علي مكتبو وطلب مجموعه ظباط
, وكانو في خمس دقايق عندو في المكتب
, الظابط محمد والظابط عمر والظابط هشام
, ودول يبقوا اصدقاء زين اصلا من زمان بس هو اكبر منهم بكام سنه
, محمد وعمر وهشام في صوت واحد: في اي يا زين قلقتنا في حاجه حصلت
, زين بعصبيه: الكل*ب الي اسمو حسام طلق اختي واخد البنت وهرب ومش عارف اوصلو
, محمد اتكلم في نفسو: يااه يا ياسمين ياما قولتلك ان الشخص ده ميستاهلكيش بس مسمعتيش كلامي بس ورحمت ابويا لجبهولك راقع تحت رجلك
, عمر: ازاي يعني وخرج ازاي والحراس كانو فين
, محمد: اكيد مخدوش بالهم ان في خطف ولا حاجه يا عمر لان هو واحد من البيت لو خرج او دخل مش هيبقا في شك خاالص
, هشام: طب هنعمل اي دلوقتي احنا لازم الاول نشوف السفاره ليكون سافر ولا حاجه
, زين: صح كده روح انت يا هشام شوف الاول وقولي وصلت ل ايه
, محمد: ونا هروح اتتبع التلفون بتاعو يارب بس ميكنش قفلو
, زين: بسرعه يا محمد ياله وقولي وصلت ل ايه
, عمر: طب ونا هعمل ايه
, زين: انت تروح تسال عليه في كل الاماكن الي رحتها وراه وانت بتراقبو ياله اكيد راح في حاجه منهم لان كلهم بعاد عن هناا
, عمر: تحت امرك ومتقلقش هنلاقيها ان شاء ****
, زين قعد علي الكرسي وحاوط وشو بايدو وبدأ يلوم نفسو علشان سبهم لوحدهم ومشا
, وبعد ساعه لقا عسكري بيخبط علي مكتبو
, زين: اتفضل
, العسكري: زين بيه الجواب ده واحده سابتوهولي وقالتلي وصلو ل زين بيه
, زين بلهفه: هات بسرعه
, فتح الجواب ولقا مكتوب فيه
, ٤ نقطة
,
, زين بعصبيه وزعيق: اعااااااا مش هسيبك يا حسام مش هسيبك ورحمت امي لندمك علي اليوم الي اتولدت فيه
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44 و mido tito
١٠

هشام دخل يجري علي زين وقال
, هشام: زين حسام حاجز طياره ل تركيا هيسافر بكره بليل الساعه 10كده
, زين بغضب: عاوز ياخد نيره مني يا هشام
, هشام: الدكتوره االي انت اتجوزتها غظبن عنها دي
, زين: مش وقتك يا هشام
, هشام: خلاص خلاص اسف طب انت عرفت منين ان عوزها
, زين راح جابلو الجواب
, زين: خد أقرأ
, هشام: اي دا
, وبدا هشام يقراا لقا مكتوب
, (زين بيه انا بعتلك اقولك كلمتين بس نيره ليا وعمري ما هسيبها ليك لو علي موتي بص بقا انت هتطلق نيره حالا علشان ارجعلك بنت اختك متستغربش انا عمري محبيت اختك اصلا ولا كنت عاوز اخلف منهاا ومن غير كلام كتير هتسلمني نيره هسلمك بنت اختك غير كده هاخد البنت ومش هتعرفو عنها حاجه طول ما انتو عايشين وبعد كده متاخدش حاجه مش بتاعتك ايوا نيره بتاعتي من زمان فا ترجع الحاجه بتاعتي علشان تاخدو الحاجه بتعتكو برضو سلام يا زين بيه واه متفكرش كتير معاك لبكره بس علشان لو معملتش الي قولت عليه هخدهم الاتنين يا زين وهحرمك من بنت اختك وحبيبت القلب سلام)
, هشام بعصبيه وصدمه: ده لا يمكن يكون انسان طبيعي يا زين ده خطف بنتو المتخ*لف طب هنعمل اي دلوقتي
, زين بكسره: مش عارف يا هشام مش عارف
, هشام راح وطبطب عليه وقال: اهدأ يا صاحبي هنلاقي حل باذن **** بس ممكن اسال سؤال
, زين: عارف هتسال تقول ايه هتقولي انت لحقت حبيت نيره
, هشام باحراج: نا اسف يعني عارف ان مش وقتو بس نا بقول كده علشان لو مبتحبهاش كنا ممكن يعني
, زين بعصبيه: متكملش يا هشااام ايوا حبيتها من اول يوم شوفتها فيه وحبيتها اكتر بعد الي عرفتو عنها انها اتعذبت في حياتها قد اييه حبيتها و**** يا صاحبي يمكن تقول انت ازاي حبيتها بسرعه دي ازاي بس الحب الي بجد ميعرفش وقت ولا اخد قد ايه علشان تحب الانسانه دي حبيتها بعصبيتها وضحكتها وطفولتها رغم كبرها بس و**** طفله حسام حطني في موقف صعب اوي
, هشام بوجع علي صاحبو: يااه يا صاحبي معقوله حبيت اخيرااا
, زين: ويارتني محبيت يا هشام
, هشام: اهدا يا زين هنلاقي حل ان شاء **** انا هروح اشوف محمد وعمر وصلو لحاجه ولا ولا
, زين: ماشي
,
, وبعد شويه محمد وهشام راحو ل زين
, محمد: للاسف يا زين الفون اتقفل من وهو في الفيلا بتاعتك ومش عارفين نوصل ل اي حاجه
, زين: دي حاجه متوقعه يا محمد انت ناسي انو كان ظابط وعارف احنا هنعمل اي كويس
, هشام بتوتر: انا عندي فكره كده يا زين مش عارف هتوافق عليها ولا لا بس ده الحل الوحيد
, زين: اي هوا
, هشام: ان احنا نتفق مع نيره انها تروحلو وتقولو انها اطلقت منك وهنحطلها جهاز تتبع في شنطتها علشان نعرف نوصلها ولم توصلو سعتها احنا هنفذ وهنقبض عليه
, زين بغضب جحيمي: انت اتجننت ولا ايييه انت عارف انت بتقول ايييه دلوقتي دي مراتي ومش ممكن اعرض حياتها للخطر
, هشام بهدوء: اهدا بس يا زين احنا هنكون حواليها وهنحميهاا متقلقش
, زين بزعيق: لاااا يا هشااام لااا وبعدين حسام مش بي الساذجه دي اكيد هيعرف انو فخ
, محمد: يا زين ده الحل الوحيد فعلا علشان بنت اختك ترجع واحنا اكيد هنعمل كل احتياطتنا
, زين: نا همشي ومش عاوز حد يتكلم في الموضوع ده تاني وحسام هيجيبو يعني هجيبو
, ومشا وسبهم وركب عربيتو وراح عند نيره
, زين راحلها اوضتها لقاها نايمه زي الملاك وفي دموع علي وشها زين قعد جنبها وحط ايدو علي وشها بهدوء وقال: حسام عاوز ياخدك مني يا نيره بعد محبيتك نا مقدرش اسيبك ثانيه واحده يا نيره ولا اقدر اضحي بيكي انا عارف انك مبتحبنيش بس نا و**** بحبك معرفش حصل ازاي بس كل الي اعرفو دلوقتي اني بحبك يا نيره
, نيره بدموع: زييين
, زين بصدمه: انتي صاحيه
, نيره قامت وقعدت قدامو
, زين: انا اسف اني ازعجتك عن اذنك
, نيره مسكت ايدو وقالت: في اي يا زين انا اول مره اشوفك كده
, زين حضنها بقوه ودفن وشو في رقبتها وبدا يعيط
, زين بدموع: تعرفي ان عمري معيط قدام حد ولا عمري ضعفت كده انا ضعفت بيكي
, نيره حضنتو اكترر وقالت: زين متعيطش علشان خاطري وقولي اي الي حصل لكل ده
, زين بعد عنها وبدا يتكلم وحكلها كل الي حصل
, نيره بدموع: ونا مستعده اروح يا زين
, زين بغضب: انتي بتقولي اييه انتي عاوزه تسبيني صح انتي لسه بتحبيه انا عارف انك لسه بتحبيه
, نيره بعيط: لا يا زين نا عاوزه ارجع بنت اختك لحضن امها انا اكتر واحده عارفه يعني ايه بنت تتحرم من امها وتعيش من غير حضن مامتها
, زين: يا نيره صدقيني مقدرش اعمل كده مقدرش
, نيره حضنتو من ضهرو وعيطت
, نيره: علشان خاطري يا زين وافق متحرمش اختك من بنتها ولا تحرم ريماس من مامتها صدقني احساس وحش اوي انك تعيش من غير ام
, زين لفلها واخدها في حضنو وومسح علي شعرها
, نيره بعيط: وافق يا زين علشان خاطري
, زين بدموع: توعديني انك هترجعي يا نيره
, نيره بضحك في وسط دموعها: هيفرق معاك اوي اني ارجع
, زين: نيرره انت بتستعبطي انتي بقيتي جزء من حياتي و****
, نيره بضحك: والجزء التاني فين يا استاذ
, زين مسكها من وسطها وقربها ليه وقرب منها وبسها بوسه طويله اوي تعبر عن كل الي حب الي جواه والوجع االي حاسس بيه
, وبعد شويه بعد عنها علشان تقدر تاخد نفسها
, نيره بكسوف: زين و**** انت رخم اوي
, زين بضحك: انت بتكسفي مني يا قطتي
, نيره: طب سبني بقا
, زين شالها وحطها علي السرير ونام في حضنها
, نيره: زين انت هتنام ولا ايه
, زين بصوت هادي: لا نا هفضل كده في حضنك لغايت بكره
, نيره بفرحه: انت وافقت
, زين بخنقه: اه بس نا عاوزك متقلقيش انا هبقا حواليكي وهنعمل كل احتيطاتنا
, نيره: ان شاء **** يا حبيبي خيرر وهنرجعلك انا وريماس
, زين رفع عينو ليها وقال: نيره انا بحبك
, نيره بضحك: متبصليش بس بلعيون الزرق دول بضعف و****
, زين بضحك: عن جد
, نيره: لا عن هزار بقولك ايه احنا لازم نكون مع ياسمين دلوقتي زمنها حالتها وحشه جداا
, زين بهدوء: فعلا طب قومي البسي ونا هستناكي ونروحلها
, نيره: ماشي يا عسلل
, زين بضحك: اجي اساعدك
, نيره بكسوف: بس يا رخم
, وجريت وقفلت عليها الحمام
, زين بضحك: ياا مجنونه وربنا نا متجوز طفله
, وبعد شويه طلعت
, نيره: ياله انا خلصت
, زين باس دمغها وقال: قمر يا حبيبتي اللهم بارك يارب
, نيره بكسوف: احمم شكرا ياله بقا
, زين بضحك: ياله يا حبيبتي
, ونزلو وركب عربيتو ووراه عربيه فيها حراس
, نيره: ولزمتها اي الحراس دي يا زين
, زين بجديه: لازم يا نيره انا مش عارف حسام ناوي علي ايه وطالما انتي معايا لازم اعمل كده
, نيره: ماشي خلاص يا حبيبي
, وبعد شويه وصلو الفيلا عند ياسمين
, زين: ادخلي انتي يا حبيبتي علي معمل تلفون وجاي وراكي
, نيره: ماشي متتاخرش
, وبعد لحظات زين سمع صراخ نيره
, زين بخضه: نيررررررررره
 
  • عجبني
التفاعلات: mido tito
١١

زين دخل يجري علي نيرره
, زين بقلق: فييي اي يا نيره
, نيره شاورتلو وهي بتعيط ومش قادره تقف من الصدمه
, زين بصدمه: ياااسميييييين
, لقو ياسمين منتحره وحواليهاا د. م كتيرر زين جري شالهاا وحطها في العربيه
, زين بزعيق: نيرررره اركبي
, نيره بدموع: حاضر
, وراحو علي المستشفى ونيره دخلت مع الدكتور علشان تعمل اللازم معاه
, وبعد ساعه خرجت نيره ل زين
, زين بلهفه: اي يا نيره بقت كويسه صح
, نيره بهدوء: اهدا يا زين هي بقت كويسه دلوقتي عالجنا الجرح االي في ايديهاا وعملنلها كل اللازم وبقت كويسه ونايمه دلوقتي
, زين بعصبيه وزعيق: حساااام السبب يا نيره ورحمت امي ما هسيبك يا حساام و**** ما هرحموو لازم اندمو علي اليوم الي شاف فيه زين الدين هخليه مش بس يكرهني هخليه يكرهه الدنيا كلها ويتمنا الموت ومش هيطولو
, نيره بدموع ووجع علي حالو: زين اهدا علشان خاطري وكل حاجه وليها حل و**** وهو هيندم من غير متعمل اي حاجه هيندم علي بنتو ومراتو الي خسرهم
, زين: نا همشي هروح علي المكتب اشوف وصلو ل حاجه ولا لا
, نيره: ماشي خلي بالك من نفسك
, زين: خلي بالك من نفسك ومتخرجيش من المستشفي ونا هسيب حراس براا
, نيره: ملوش لازمه كل ده يا زين
, زين بعصبيه: انتي سمعتي انا قولت ايه يا نيره
, نيره: خلاص يا زين حاضر
, زين سبها ومشا
,
, في مكان تاني اول مره نروحو
, يا ماما اهدي و**** هنلاقيها ان شاء **** صدقيني انا دورت كتير اوي عليها
, دولت بتعب: يا بنتي انا كل يوم بضعف اكتر والتعب بيزيد عاوزه اشوفها ولو مره واحده عاوزه احضنها
, ملك: حاضر يا ماما اهدي انتي بس واحنا هنلاقيها ان شاء ****
, عند زين
, محمد بلهفه: طب هي عامله اي دلوقتي يا زين بقت كويسه
, زين بستغراب: اه يا محمد بس مالك في اي خايف كده ليه
, محمد بتوتر: اكيد يا زين اكون خايف عليها دي زي اختي بظبط ومتربين سوا
, زين: تمام هحاول اصدقك لمهم دلوقتي اي الخطوه الي جايه
, محمد: هشام يجي بس وعمر وهقولك هنعمل اي بظبط
, زين: تمام روح انت دلوقتي وابعتلي قهوه
, محمد: تمام حاضر
, زين قعد علي مكتبو وبدا يفكر هيعمل اي واي الخطوه الجايه
,
, عند نيره كانت في مكتبها وبتشرب قهوه وشارده في افكارها
, منه: دكتوره نيره يا دكتورره
, نيره فاقت من تفكيرها: نعم يا منه في حاجه
, منه: اي يا دكتوره بنادي عليكي من بدري
, نيره: معلش كنت سرحانه شويه في حاجه ولا اييه
, منه: في واحده عوزاكي بره بتقول انها من طرف زين بيه
, نيره بستغراب: من طرف زين طب دخليهاا
, منه: حاضر
, وبعد ثواني كانت البنت عندها في المكتب دخلت بنت في العشرينات وحطه ميكب اوفر ولبسه فستان جريء ورفعه شعرها ل فوق
, نيره بستغراب من شكلها: احمم اتفضلي
, البنت: مرسي
, نيره: ااؤمريني حضرتك تبقي اي ل زين
, البنت: بنت عمتو وخطيبتو
, نيره بصدمه: ايييه
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44 و mido tito
١٢

نيره بصدمه: ايييه
, البنت: ايه مالك اتصدمتي كده لييه
, نيره بهدوء عكس الي جواها: احمم طيب اقدر اساعد حضرتك بي ايه
, البنت بغرور: لا مفيش انا كنت جايه اطمن علي بنت عمتي
, نيره: ياسمين بخيرر متقلقيش
, البنت: نسيت اعرفك بنفسي انا رنيم
, نيره: تشرفت يا رنيم
, رنيم بسخريه: هو انتي من الي كنتي ماشيه مع زين ولا اييه اصل شوفت وشك جاب الوان لم قولتلك اني خطيبتو
, نيره بعصبيه وزعيق: انتي قليله الادب اتفضلي اطلعي بره
, رنيم ضحكت ضحكه مستفزه: اناا كده اتاكدت سلام يا قطه
, نيره بعصبيه ودموع: اناا تعمل فياا كده يا زين وقال ايه بتحبني لا لعبتهاا صح يا زيين و**** لندمك
,
, عند زين..
, سمع خبط علي الباب
, زين بهدوء وتعب: اتفضل
, عمر: زين في حاجه حصلت لازم تعرفهاا وهتسببلك مشكله كبيره
, زين نفخ بقوه: هاااا اي الي حصل تاني
, عمر: بنت عمتك نزلت مصر انهارده
, زين غمض عينوو بعصبيه وقال: اهو ده الي كان ناقصني
, عمر: بس امرها سهل يعنى يا زين اهداا
, زين بعصبيه: ازااااي لو نيره عرفت هتعاند معايا وهتكرهني اكترر ونا بحاول احببها فياا اصلااا ااه يا****
, عمر: انت تسيب نيره في شقتها وتبعدها عن رنيم خاالص
, زين: تمام نا هشوف حل بعد مخلص من موضوع الزف*ت الي اسمو حساام
, محمد دخل بجري علي زين: زين زين احنا قدرنا نحدد مكان حسام
, زين بفرحه ولهفه: وانت مستني اي ياله بينا بسرعه
, محمد: انا حضرت قوه وهما هيسبقونا في العنوان بس هيستنو مننا اشاره علشان يتحركوو
, زين: طول عمرك شاطر ياله بيناا بسرعه
, وزين وعمر ومحمد ركبو العربيه وراحو علي المكان
, محمد بهدوء: زين هو في الشقه رقم تلاته هطلع انا وعمر الاول
, زين: لاا ياله كلنا سواا
, هشام: اطلعو اخلصو مش هتتعذموا
, وفجأه حارس جيه من ورا هشام وضرب*و
, زين ضربو بطلقه في رجلوو وشاور بايدو للقوه الي معاه تاخدو
, محمد: اطلع انت يا زين ونا هراقب هناا
, عمر بزعيق: حاااسب ياا زيين
, زين مقدرش يسيطر بسرعه واخد طلق*ه في دراعوو
, محمد بخوف: زييين
, زين بوجع وهو بي*نزف: متقلق. ش يا محمد انا انا كويس
, محمد بعصبيه: اطلع انت العربيه واحنا هنتصرف يا زين
, زين بزعيق: لاااا ابعد انا هطلع وانتو راقبو المكان هناا
, محمد بنفاذ صبر: ماشي يا زين
, وطلع زين بهدوء ولقا حارس واقف قدام الباب كتم صوتو وخبط*و في دماغوو الحارس وقع علي الارض
, زين رزع الباب كسرو ودخل لقا حسام قاعد مع واحده زبال*ه زيوو
, زين بعصبيه وزعيق يهز جبل: لا وكمااان مدلع نفسك
, حسام بصدمه: زين انت انت عرفت مكاني اازاي
, زين شدو من هدومو: تعال يروح امك ونا اقولك عرفت مكانك ازاي وفضل يض*رب فيه بكل قوتو لغايت ما محمد طلع وشالو من تحت ايدو
, زين بعصبيه: اوعاااا يا محمد علشان مضرب*كش انت
, محمد: لو ده هيهديك اضرب*ني يا صاحبي
, زين: ابعد من وشي يا محمد وسبلي الواد ده انا لسه مخلصتش حقي منوو
, محمد بزعيق: خلاص يا زين ب**** عليك احنا بقا هنتصرف معاه
, زين بوجع من دراعو: ااااه ادخل شوف ريماس يا محمد
, محمد بخوف: زيين ماالك زينن
, ريماس جات بتجري وهي بتعيط: خالو خالو متعور من ايه
, زين بصلها بحب وتعب: تعالي يا حبيبت خالو وحشتيني
, جريت عليه وحضنتوو وقالت وهي بتعيط: خالوو بابا ده وحش اوي
, زين بص علي حسام الي مغمي عليه من الض*رب وقال: خدو يا محمد من هناا
, عمر: خد زين انت بسرعه يا محمد علي المستشفي ونا هتصرف اناا
, محمد: تمام خلي بالك ماشي
, واخد زين وراحو علي المستشفي الي فيها نيره
,
, نيره كانت قاعده في مكتبها بتعيط وفجأه سمعت صوت ممرضه بتقولهاا: الحقي يا دكتور في ظابط جاي ومعاه واحد مصاب وبي*نزف جامد
, نيره بجري: طب ياله بسرعه تعالي ورايااا
, وجريت علي الاوضه الي فيها زين واتصدمت لم لقيتو زين وقالت بصراخ: زيييييييين
, محمد بهدوء:اهدي يا نيره لو سمحت وعالجيه الاول لانو ن*زف كتير
, نيره بعياط: اي الي حصلوو
, محمد: مش وقتو يا نيره
, نيره وقفت وايديها بترتعش علشان تعالجو
, زين بتعب: نيرره
, نيره بعياط بدات تخيط الج*رح وتعملوو كل اللازم وكل ده وهي ايديها بترتعش وبتعيط وبتحاول تتمالك نفسها علشان متعرضوش للخطر
, وبعد ساعه ونص خلصت وطلعت من الاوضه وسبتو نايم من التعب وتحت تأثير البنج
, واتفجأت لم لقت ريماس بتجري عليها وبتحضنها
, نيره بستغراب: انتو قبضو علي حسام يا محمد
, محمد: اه وده سبب ان زين اتصاب هو عامل اي دلوقتي واقدر ادخل اشوفو
, نيره بجمود: اه بقا كويس هو بس لسه تحت تأثير البنج شويه وهيصحا ان شاء ****
, محمد بستغراب من طريقتها: تمام متشكرر
, نيره: عامله اي يا ريماس يا حبيبتي
, ريماس بعياط وطفوله: نا كويسه بس عاوزه ماما وخالو
, نيره بوجع علي حالها: ماما كويسه يا حبيبتي بس هي نايمه شويه بترتاح زي خالو
, ريماس بزعل طفولي: لااا انا عاوزه اشوف ماما دلوقتي
, نيره:طب تعالي يا حبيبتي ونا هوديكي تشوفي ماما بس بهدوء علشان ماما تعبانه
, ريماس بفرحه: حااضر
, وخدتها عند مامتها الي كانت نايمه من التعب
, ريماس بعيط: ماما قومي عاوزه العب
, ياسمين اول مسمعت صوت بنتها صحت علطول
, ياسمين بتعب وفرحه: ريماااس حبيبت مامااا وحشتيني وحضنتها وفضلت تعيط
, نيره بدموع: ياسمين انتي تعبانه اتحركي بهدوء علشان متتعبيش اكترر
, ياسمين بعياط: اولع انا اهم حاجه ان شوفت بنتي وخدتها في حضني وبقت جنبي من تاني
, نيره بضحكه بسيطه: طب هتيها بقا علشان تاكل وانايمها شويه ترتاح وانتي ارتاحي علشان الجرح الي في ايدك ده
, ياسمين بعتراض: لا سيبها معايا يا نيره دي وحشتني اوي
, نيره: حاضر
, عن اذنكم اروح اجبلكم اكل واجي
, ياسمين: ماشي يا حبيبتي
, وسبتهم وراحت تجبلهم اكل واكلوو وياسمين خدت بنتها في حضنها ونامت ونيره راحت علي اوضت زين بصت عليه من برا لقيتو لسه نايم خرجت راحت علي مكتبها والنوم غلبهاا ونامت وبعد ساعتين
, منه: دكتوره دكتوره
, نيره بتعب: اممم
, منه: اصحي زين بيه صحا وعايزك
, نيره قامت بسرعه: هو نا نمت قد ايه
, منه: تقريبا ساعتين او اكتر
, نيره بصدمه: وسيباني كلل دهه اوعي
, نيره راحت علي اوضت زين واتفجأت لم لقت رنيم هناك وقفت برا علشان تسمع هما بيقولو اييه
, رنيم بمياصه: انا هقولك بقا حتت خبرر هيخليك تقوم حالاا
, زين بتعب وسخريه: اي هوا بقا ان شاء ****
, رنيم بفرحه: نا حاامل يا زين ايوا انا حامل في بيبي منك
, معلش يا نيره انا اسفه هنبهدلك شويه معانا في الروايه معلش
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44 و mido tito
١٣

قررت نيره تتدخل علي اساس انها دكتوره وان مفيش اي حاجه خاالص خبطت ودخلت
, زين بعصبيه: ادخلل
, نيره ببتسامه بسيطه: حمد لله على سلامتك يا زين بيه
, زين بستغراب: زين بيه في اي يا نيره
, نيره بنبره كلها وجع وقهره: دكتوره نيره لو سمحت
, زين بزعيق: في اي يا نيرررره متعصبنيش
, رنيم بمياصه: في اي يا بيبي مالك بيهاا
, زين بزعيق في رنيم: اسكتي انتي دلوقتي
, نيره بستفزاز: انت دلوقتي بقيت كويس خاالص الحمد لله وممكن تخرج بكره او بعدو بكتيرر اوي
, زين بصلها بعصبيه: نيرررره
, نيره ببتسامه: وياسمين هانم بقت كويسه جدا وهنكتبلها علي خروج بكره برضو ان شاء ****
, زين شاور ل رنيم تطلع بره
, رنيم ببصه كلها غل لي نيره: طيب يا بيبي هروح اجبلك حاجه تشربها
, زين: اتفضلي
, ورنيم طلعت وسبتهم..
,
, نيره لسه هتمشي بس صوت زين وقفهاا
, زين: استني يا نيرره
, نيره: ااؤمرني في حاجه
, زين قام من السرير وراح عندها شدها وقعد علي الكرسي وقعدها علي رجل*و
, زين بهدوء: ممكن اعرف في اييه
, نيره بصدمه: اي الي انت عملتو ده ابعد ل حد يشوفناا
, زين بغرور: االي يشوفنا يشوفنا انتي مراتي وميهمنيش حدد انتي فاهمه
, نيره وهي بتحاول تقوم..
, زين: اي يا نيره هانم انا لسه واخد رصاصه وتعبان فا بهدوء علياا تمام
, نيره بخوف عليه: طيب سبني وانا مش هعمل حاجه
, زين: لم اعرف في اي الاول
, نيره: في اني عاوزه اطلق
, زين غمض عينو بعصبيه: قوليها تاني كده يا نيره
, نيره وهي بتقوم من علي رجل*و وبتكلم بتوتر..
,
, نيره بتوتر: ايه مش حاجه غريبه يعني احنا كنا هنطلق اصلا انت ناسي اتفقناا ولا ايه يا زين
, زين بهدوء: لا مش ناسي بس ده قبل ما احبك وانتي دلوقتي ملكي يا نيره ومش ممكن تكوني لحد تاني انتي فاهمه
, نيره لسه راحه تتكلم قاطعها زين
, زين: وااه مبحبش اقرر كلامي مرتين تمام
, نيره بعصبيه: انت ايييه يا اخي انت اي الجبروت ده منتظر مني اي وواحده جايه تقولك انا حامل منك
, زين بصدمه: هو انتي سمعتي
, نيره بدموع: اه يا زين بيه سمعت لو سمحت سبني في حاالي واخرج من حياتي ارجوك انا هنتظر ورقتي يا زين
, زين: صدقيني يا نيره انتي ظلماني انا معملتش حاجه
, نيره بعيااط وزعيق: بس بس بقاا يا زين اسكت وبطل كدب انا بكرهك يا زين بكر*هك
, زين بوجع من كلامها: نيره اسمعيني ومتقوليش كده
, نيره بدموع: هنتظر ورقتي منك يا زين عن اذنك
, وسبتو وطلعت تجري براا..
,
, زين بعصببه: اعاااا اعمل اي دلوقتي اعمل ايييه
, وسمع صوت خبط علي الباب
, زين بزعيق: مش عاوز اشوف حدد
, محمد بدخول عليه: جرا اي يا عم في اي انت اتجننت ولا ايه
, زين غمض عينو ورجع راسو لوراا: سبني في حالي يا محمد
, محمد شد كرسي وقعد قدامو: في اي يا صاحبي حصل ايه
, زين: انا واقع في مشكله كبيره اوي يا محمد
, محمد: في اي يا ابني قلقتني
, زين حكالو كل الي حصل
, محمد بصدمه: وبعدين هنعمل ايه ده مشكله كبيرره اوي وبعدين انت متاكد ان رنيم حامل منك
, زين بسخريه: انت بتهزر يا محمد حامل من مين
, محمد: طب وهتعمل ايه ده لو عمتك عرفت هتعمل حوار وهتقعد تقولك شرف العيله واتجوز بنتي عمتك اصلا لوحدها حوار
, زين بتعب: انا خلاص تعبت مش عارف اعمل ايه لا وكمان نيره هانم عاوزه تطلق ده نا ممكن ادفنها قبل مطلقهاا وتبقا لحد غيري
, محمد بضحك: انت حبيتها ولا اي يا زين باشا
, زين: حبيتها دي كلمه قليله علي الي جوايا ليهاا لا ومصدقت انها بدات تحبني جات رنيم هددت كل حاجه كنت بعملهاا
, محمد: هنلاقي حل ان شاء **** متقلقش
, زين: ان شاء **** نيره هتجيب اجلي
, محمد بضحك: كل الستات كده صنف نكدي ويقصر العمر يا جدع ب****
, زين: قوم يا عم من وشي انت كمان
, محمد بضحك: **** وانا مالي يا لمبي حد قالك اعمل كده لا ومع مين رنيم ملقتش غير رنيم يا زين
, زين: يا عم و**** ما عملت حاجه بص هقولك
, محمد: قولي
, زين: شوفت الباب ده
, محمد: اه شايفو مالو
, زين: هتقوم بكل هدوء تفتحو وتحرمني من وشك ده ياله
, محمد بضحك: حاضرر انا كد كده عندي شغل وهجيلك بليل سلام
, زين: سلاام
,
, ومحمد سابو ومشا وزين بدا يفكر هيعمل ايه في المصيبه دي..
,
, عند نيره كانت في مكتبهاا بتشرب قهوه وكل تفكريها مع زين وسمعت تلفونها بيتصل
, نيره: الوو
, اسماء: اي يا جلبي
, نيره: اي يا حبيبتى عامله ايه
, اسماء بقلق: مالك يا نونا انتي كنتي بتعيطي ولا ايه
, نيره: لا يا روحي مكتتش بعيط ولا حاجه انا تعبانه بس شويه لان كان عندي شغل كتير
, اسماء: هحاول اصدقك كده كده انا جايه بكره ان شاء ****
, نيره بفرحه: تيجي بسلامه يا روح قلبي انا هخدلك اجازه مخصوص علشان اقعد معاكي بس متحلميش بي اكتر من يومين
, اسماء بضحك: يا ستي كفايه اوي احنا هنغلب يعني انا مش طماعه
, نيره: ماشي يا حبيبتى خلي بالك من نفسك توصلي بسلامه ان شاء ****
, ااسماء: يارب يا روحي ياله باي
, نيره: باي يا قلبي
, وقفلت ورجعت تكمل قهوتها وراحت تشوف شغلها
, وبعد ساعتين خلصت وراحت تتطمن علي ياسمين
, نيره بضحك: ممكن ادخل يا قمرات
, ياسمين بضحك: تعالي يا حبيبتى كنتي فين كل ده
, نيره شدت كرسي وقعدت: و**** يا قلب اختك كان ورايا شغل كتير جداا
, ياسمين: **** يعينك يا حبيبتى يارب
, نيره: يارب يا روحي امال فين ريماس
, ياسمين: عند زين كانت قاعده تعيط وعاوزه تروحلو
, نيره افتكرت الي حصل بس حاولت متبينش وقالت:اه **** يخليهم لبعض يارب انا قولت اجي اطمن عليكي
, ياسمين بنبره كلها وجع وقهره: متعرفيش زين عمل اي مع حسام يا نيره وب**** عليكي متخبيش علياا
, نيره ببتسامه بسيطه: متقلقيش اكيد زين مش هيعمل حاجه معاه علشان ريماس
, ياسمين بدموع: ياارب ميعمل معاه حاجه
, نيره: يارب يا حبيبتي انا هقوم انا علشان اروح ارتاح شويه وعلي فكره انا هكتبلك علي خروج بكره باذن ****
, ياسمين: ماشي يا حبيبتي خلي بالك علي نفسك
, نيره: حاضر عن اذنك
, ونيره طلعت من الاوضه راحت علي مكتبها خدت شنطتها ومشيت
,
, في مكان تاني اول مره نروحو..
, شخص: زي مبقول لحضرتك كده يا باشا زين بيه في المستشفي
, المجهول وهو بيطلع نفس من اليسجاره: امم قولتلي بقا انو اتجوز الدكتوره صح
, الشخص: اه يا باشا
, المجهول بخبث وضحك بسخريه وقال: طيب احنا ناخد مراتو الاول علشان اشوف زين وهو بيتعذب بلبطيء
, الشخص: يعني قصد حضرتك نخطفها ولا نقتلها
, المجهول بزعيق: انت مبتفهمش قولتلك تجيبها مش تقت*لها
, الشخص بخوف: خلاص الي تاأمر بيه ننفذ امته
, المهجول: انا هبقا اقولك امته غور انت دلوقتي
, الشخص: حاضر يا باشا
, المجهول: وبعدين معاك يا زين باشا هخلص منك امته
,
, عدا اسبوع علي ابطالنا ومفيش حاجه جديده زين خرج من المستشفي وياسمين بدات تتاقلم مع بنتها وتنسيها الي حصل ونيره متجاهله زين تماما ومبتردش عليه واسماء صحبتها واقفه جنبها في الي هيا فيه
,
, عند نيره لقت الباب بيخبط جاامد جداا
, نيره بعصبيه: اييه يا الي بتخبط علي الباب
, فتحت الباب لقتو زين وهو متعصب جدااا
, زين بزعيق: انتي هتفضلي كده لغايت امته انتي ايه مش حاسه بياا لييه
, نيره ببرود: انت عاوز اي يا زين
, زين بعصبيه: نيررره انا ابتديت افقد اعصابي و****
, نيره: ميخصنيش انا عاوزه اطلق
, زين بعصبيه وزعيق اكترر: عاوزه تطلقي يا نيره
, نيره ببرود: اه عاوزه اطلق اتفضل طلقني
, زين بغرور وهدوء عكس الي جواه: انتي طالق يا نيره.
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44, Ahmedmedoo, النسر المحلق و شخص آخر
١٤

نيره بدموع حاولت تخبيها: تمام شكراا اتمنا ورقتي توصلي في اقرب وقت
, زين ببرود: تمام عن اذنك
, وسبها ومشا ونيره دخلت علي اوضتهاا
, نيره بعيااط: انا كنت منتظره منو ايه يعني ده انسان مغرور كنتي مفكره انو حبك بجد
, اسماء دخلت عليها وهي مبسوطه وبتقول: نوناا تعالي بصي جبتلك ايه
, وراحت اسماء ليها لقتها بتعيط وعينها وارمه من العياط
, اسماء بخضه: نيررره مالك في ايه اي الي حصل
, نيره بدموع: طلقني يا اسماء خلاص زين سبني تخيلي اول مقولتلو طلقني طلق
, اسماء بصدمه: انتي بتقولي اي طلقك ازاي يعني وامته
, نيره حكتلها كل الي حصل
, اسماء: طب ثواني كده انتي زعلانه ليه مش كنتي عاوزه كده اصلا
, نيره بعياط: ايوه انا كنت عاوزه كده بس بس مش عاارفه نا خلاص تعبت بجد
, اسماء بهدوء: انتي حبتيه يا نيره
, نيره بتوتر: لاا طبعاا حبيتو ايه يستحيل احب المغرور ده
, اسماء بضحك: تؤ يا نيره انتي حبتيه بس بتكدبي علي نفسك وخلاص
, نيره بدموع: لا قولتلك لاا مش بحبوو
, اسماء: طب خلاص اهدي قومي ياله علشان ناكل انا جعااانه اوي ياله بينااا
, نيره وهي بتمسح دموعها: جبتي اكل ايه
, اسماء بضحك: يالهوي مش كنتي بتعيطي دلوقتي
, نيره بضحك: الاكل ملوش دعوه ياله قومي
, اسماء: ياله يختي
, وقعدو اكلو وخلصو وفضلو يهزرو
,
, عند زين كان متعصب جدااا وموجوع من الي عملو وان خلاص كده حياتو اتلخبطت جدااا..
,
, ياسمين بهدوء: زين الي انت عملتو ده غلط كبيرر جدا غرورك وتكبرك هيضيع منك الانسانه الوحيده الي حبيتهاا حرام عليك ليه كده ده نيره بنت طيبه جداا وكويسه وباين عليها بتحبك
, زين ضحك بسخريه وقال: نيره مبتحبنيش ولا عمرها هتحبني
, ياسمين: صدقني نيره بتحبك مضيعهاش من ايدك لو سمحت يا زين
, وسبتو ومشيت
, زين بغضب جحيمي وزعيق: انا المفروض اعمل اي دلوقتي انا تعبت منك يا نيره وتعبتي قلبي معاكي
, راح اخد الفون بتاعوو واتصل بواحد..
, : اهلا زين بيه حضرتك فين من زمان
, زين ببرود: عاوز واحده علي الفيلا التانيه بسرعه
, : بس كده انت تؤمر يا زين بيه
, زين قفل الفون بعصبيه ونزل ركب عربيتو وراح علي الفيلا
, وبعد شويه البنت وصلت..
, البنت بمياصه: فينك يا زين بيه وحشتني و****
, زين ببرود: قومي معاياا
, البنت بضحك: عيووني بس كدا
, زين قام الصبح لقا البنت نايمه جنبو بص عليها بقر*ف وقام دخل اخد شاور وطلع
, البنت بمياصه وهي بتميل عليه: كنت وحشني اوي يا بيبي
, زين بقر*ف: متقربيش واتفضلي البسي وغور"ي
, البنت: امرك يا زين باشا
, ودخلت لبست ومشيت
, زين بص لنفسو في المرايه بعصبيه: انا هعلمك الاد"ب يا نيره هتندمي و**** لندمك
,
, عند نيره..
, قامت من نومها اخدت شاور بسرعه ولبست ونزلت المستشفي
, منه بجري عليها: اتاخرتي كده ليه يا دكتوره انتي نسيتي ان عندنا عمليه ولا ايه
, نيره وهي بتنهج: اعمل اي راحت عليا نومه ياله بس انتو جهزوا كل حاجه ياله بسرعه
, وبدات نيره تجهزز وخلصو ودخلت اوضت العمليات
, وبعد ساعتين طلعت
, نيره بتعب: ااه تعبت اوي انهارده
, منه: فعلا العمليه دي كانت صعبه اوي
, نيره: هاتيلي قهوه يا منه
, منه: حاضر
, وراحت نيره علي مكتبها وبعد شويه زين رزع الباب بعصبيه
, نيره بصدمه: انت انت بتعمل اي هناا
, زين بعصبيه: انا هقولك نا بعمل اي هناا
, وشالهاا بلقوه ومشا ومحدش عرف يوقفو وزقها في العربيه وطلع علي الفيلا
, نيره بقلق ودموع: زيين في اييه
, زين من غير ولا كلمه نزل وشالها وطلع علي الجناح بتاعو وزقها علي السر"ير
, نيره بخوف وهي بترجع لورا: زيين انت هتعمل اي
, زين بسخريه وهو بيق"لع القميص: هاخد حقي الشرعي يا هاانم
, نيره بصدمه: حقك ايه انت مجن"ون احنا اطلقنا
, زين بسخريه: هو نا مقولتلكيش منا رجعتك تاني لعصمتي يا هاانم
, نيره بصدمه وخوف: زين ب**** عليك سبني
, زين ضحك بسخريه وبدأ يقرب منهاا
, نيره بصرااخ: زيييييين
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، wagih و mido tito
١٥

نيره بصرااخ: زيييين
, زين قام بسرعه وشدها وقال بهمس: مش زين الدين الي يلمس واحده غظبن عنهاا يا قطه
, نيره وهي بترتعش من الخوف قالت: انت انت حيو"ان
, زين شدها ليه اكترر وقال: انتي الي عاوزه تشوفي وشي التاني يا نيره
, وبعد عنها وقال: وااه مفيش خروج من هنا تاني ومفيش شغل
, نيره بصدمه: انت اي الي بتقولو ده انت متخ"لف انا مقدرش اسيب شغلي
, زين بزعيق: تاني مره وانتي بتكلمي صوتك ميعلاش ياا نيررره انتي فااهمه
, نيره بعياط: انت عاوز اي مني يا زين انت عاوز اييه مني سبني في حالي بقاا انا بكر"هك و**** بكر"هك
, زين اتوجع من جواه لم قالت كده..
, زين بغرور: انا ميهمنيش انك تحبيني علي فكره انا رجعتك علشان اعلمك الاد"ب بس مش اكترر وهتشوفي زين هيعمل فيكي ايه يا نيره
, نيره بدموع: لو سمحت يا زين انا معملتش فيك حاجه لكل ده ليه تأذيني بشكل ده لو سمحت يا زين سبني في حالي
, زين ضحك بسخريه وقال: ده في الحلم يا نيررره اني اسيبك دي في احلاامك بس
, نيره بعصبيه وزعيق: انا عاوزه امشي من هناااا يا زيين
, زين: هششش مش عاوز اسمع صوتك تمام
, وسبها ومشاا..
, نيره فضلت تعيط ومش عارفه تعمل اي في الي هيا فيه ده
, عند اسماء راحتلها المستشفي علشان اتاخرت
, اسماء بزعيق: يعني اي الاستاذ ده يجي يخدها ويمشي بكل بساطه كدا
, الحارس: انا اسف يا هانم بس زين بيه ممكن يقطع عيشي وانا عندي عيال
, اسماء بعصبيه: تصدق بقا اني انا الي هقطع عيشك دلوقتي
, وسبتو ومشيت وراحت مركز الشرطه
, اسماء: عاوزه اقابل حد لو سمحت
, العسكري: عاوزه اي يعني
, اسماء بعصبيه: اي ظابط هنااا يا استاذ انا عاوزه اي حد انا اختي اتخط"فت
, العسكري: خلاص حاضر تعالي اتفضلي لي احمد باشا
, اسماء: تمام
, وراحت مع العسكري ودخلت مكتب الظابط
, احمد: اتفضلي حضرتك محتاجه ايه
, اسماء بزعيق: انا اختي اتخط"فت
, احمد بستغراب: اتخط"فت ازاي يعني طب عندك اي معلومات تقدر تساعدنا
, اسماء: اه الي خطف"هاا اسمو زين الدين
, احمد بصدمه: زين بيه
, اسماء: ااه زين زف'ت
, احمد بعصبيه: انتي عبي"طه في عقلك ولا ايه يا بت انتي زين بيه هيخ"طف اختك
, اسماء: بقولك ايه انت لو مجتش معايا دلوقتي وجبتلي اختي انا هطلع برا ارقع بصوت واقول انك اتحر"شت بيا وهعملك محضر حلو اوي وانت حر بقاا
, احمد بستغراب: انا اي بس ياربي الي وقعني في الحوار ده ياله يا ستي قدامي وعلي **** الي هيحصلي بقا من زين
, اسماء: اتفضل
, ومشوا راحو علي القصر بتاعو ملقهوش هناك راحو وياسمين قالت ان هوا ممكن يكون في الفيلا التانيه خدو العنوان وراحو
, الحارس: علي فين يا استاذ
, احمد: شرطه يا خويا اوعا
, وبعد الحارس لم عرف انو ظابط ودخلو خبطو الخدامه فتحت
, احمد بتوتر: احمم زين بيه موجود
, اسماء بعصبيه: اوعا كده يا خويا انت لسه هتقولها زين زف'ت موجود
, اسماء دخلت قعدت تزعق باسم نيره
, احمد واقف بخوف وتوتر من زين ومش عارف يتكلم
, زين جيه من وراهم وقال: نعم بتزعقي كده ليه
, اسماء جريت عليه ومسكتو من قميصو: اختي فين يا زين عملت فيها ايه
, زين ببرود وضحك: هو في حد بيخ"طف مراتو يا حضرت الظابط برضو
, احمد بتوتر وصدمه: اكيد لا يا فندم
, زين بعد ايد اسماء وقال: قولها بقا
, وسمعوا صوت صريخ الخدامه طلعوا يجرو وكلهم بصوا بصدمه و٤ نقطة
 
  • عجبني
التفاعلات: wagih و mido tito
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
١٦

صوا بصدمه لم لقوا نيره ماسكه سكي"نه في ايديها وهتنت"حر
, زين بتوتر وخوف: نيرره حبيبتي شيلي السكي"نه دي من ايدك
, نيره بعياط وزعيق: لاا يا زين مش هسبها انا هخلصك مني وهخلص منك انا معتش عاوزه اتعذ'ب في حياتي تاني كفايه الي شفتو
, اسماء بعياط: علشان خاطري انا متسبنيش يا نيره علشان خاطر اختك وصديقت عمرك ابو"س ايدك ارميها من ايدك
, نيره بانفعال: انتي اكتر واحده عارفه انا اتعذ"بت قد ايه اكتر واحده عرفتي كميت الو'جع الي شفتو
, زين وهو بيقرب واتكلم بدموع: طب بصي انا هعملك الي انتي عوزاه بس ارميها من ايدك عاوزاني اطلقك هطلقك بس علشان خاطري سبيها من ايدك
, نيره وهي بترجع لورا وبتكلم بدموع: ابعد يا زين متقربش لو قربت مني هم'وت نفسي
, زين بحركه سريعه شد منها السكي'نه وشدها لحضنو..
, نيره بحاله هستريا وبعياط في حضنو: انا تعبت يا زين روحي ارهقت وتعبت انا مش عاوزه اعيش يا زين مش عاوزه
, زين بدموع ووجع علي حالها الي وصلو ليها: انا اسف اضر'بيني اعملي االي انتي عوزاه بس اهدي علشان خاطري
, اسماء بجري علي نيره..
, اسماء بدموع:نيره حبيبتي انتي كويسه
, ملقتش منها اي اي رد
, زين لقا ان اغمي عليها شالها بسرعه حطها علي السر'ير وقال لي احمد: اتصل بدكتوره بسرعةةة يا اااحمممد
, احمد بتوتر وخوف: حاضر حاضر متقلقش
, اسماء بقلق وعصبيه: اختي لو جرالها اي حاجة يا زين انا هندمك ومش هخليك تعيش يوم واحد سعيد في حياتك انت فاهم
, ملقتش منو اي رد ولقتو بيعيط وحالتو بقت مش كويسه خالص ف سكتت علشان متزودش عليه اكتر
, وبعد شويه الدكتوره وصلت وهما طلعوا برا علشان تكشف عليها في هدوء وبعدها بشويه الدكتوره طلعت
, زين بجري عليهاا: هاا يا دكتوره نيره مالها في ايه
, الدكتوره: واضح كده ان حد مزعلها وفي حاجه مديقها لان ضربات قلبها مكنتش منتظمه خالص ولم صحت وحاولت اني اتكلم معها عيطت بس ومقدرتش اتكلم اكتر علشان متتعبش ف خلو بالكم منها علشان منوصلش لمشاكل احنا مش قدها خالص عن اذنكم..
,
, زين بلوم نفسو وندم: انا الي عملت كده انا السبب كل ده حصلها بسببي انا بس خلاص لازم اصلح كل ده
, اسماء: انا داخله اطمن عليها وهخدها وامشي انت فاهم
, زين بهدوء ودموع: ارجوكي يا اسماء اديني فرصه ارجعلها الفرحه لقلبها تاني واوعدك اني و**** اني مش هعيش غير اني افرحها وبس ارجوكي يا اسماء
, اسماء صعب عليها زين فققرت تسيب نيره وتسبلو فرصه تانيه
, اسماء بهدوء: تمام يا زين بس لو حصل اي حاجه تانيه صدقني اناا..
, زين بمقاطعه لكلامها: صدقيني ان شاء **** مش هيحصل اي حاجه تاني
, اسماء: تمام هدخل اطمن عليها وامشي
, زين: براحتك خالص
, ودخلت اسماء تطمن علي نيره لقتها نايمه با'ستها وسبتها ونزلت ركبت عربيتها ومشيت..
, زين كان واقف مع الخدامه بيقولها تعمل اي علشان متزعجش نيره ومتعملهاش اي قلق واخد اكل وطلعلها
, زين قعد جنبها بهدوء ومشا ايدو علي وشها بكل حب ولطافه وقال: نونا اصحي يا حبيبتي علشان تاكلي ونامي تاني
, نيره بنوم وتعب: مش عاوزه
, زين قرب منها طبع بو'سه علي خدها
, نيره بخضه وخوف: اي الي انت عملتو ده
, زين بضحك: اعملك اي انتي مش راضيه تصحي
, نيره قامت بسرعه وقالت: نعم عاوز ايه يا زين
, زين قرب منها وبص في عنيها بكل حب وقال: عاوزك تاكلي يا عيون زين
, نيره بتوتر من قربو: انت انت مقرب كده ليه ابعد شويه لو سمحت
, زين بتقريب اكتر وضحك: ولو مبعدش هتعملي ايه يا نونتي
, نيره ضحكت غظبن عنها وقالت: احمم مش هعمل حاجه ابعد بقا
, زين بضحك: حاضر بس ناكل ماشي
, نيره بنفاذ صبر: ماشي هاكل
, زين جاب الاكل وبدا ياكلها ونيره مستغربه من تصرفاتو لانو مكنش ده زين الي كان معها من شويه وبعد شويه خلصت
, زين: خدي اتفضلي العلاج ده علشان تهدي وتنامي ومتفكريش في اي حاجه
, نيره بهدوء: تمام
, خدت العلاج وزين راح اخد شاور ولبس شو'رت واصل للركبه وكان عار'ي الصدر
, نيره بتوتر: هو انت هتنام هنا
, زين بغرور مصتنع: للاسف هتواضع وانام معاكي في الاوضه انهارده علشان انتي تعبانه
, نيره: لا شكرا انا كويسه
, زين راح نام علي السر'ير وشدها اخدها في حضنو
, نيره بخوف وتوتر: زين سبني لو سمحت
, زين بصوت هادي وحنون يخطف القلب: لو سمحتي انتي يا نور عيني اسمحيلي انام في حضنك انهارده ممكن
, نيره بدموع وقالت فنفسها: لو كان عليا نفسي تفضل في حضني العمر كلو يا زين
, زين مسح علي شعرها وبا'س دماغها وشدها لحضنو اكتر ونامو٣ نقطة
, وبعد ساعات نيره صحيت لقت نفسها في حضن زين وحضنها بقوه ابتسمت بهدوء وبا'ستو من خدو وقالت: امنشوف اخرتها معاك ايه يا حضرت النقيب
, زين ابتسم وقال وهو مغمض عينو بكل لطف: اخرتها قمر زيك كده يا روح وقلب حضرت النقيب
, نيره اتصدمت لم لقتو صاحي وقالت بتوتر: زين انت صحيت
, زين بحب: ايوا يا روح زين صحيت
, نيره: احمم ممكن تقوم تشوفلي حاجة اكلها علشان جعانه
, زين بضحك: بس كده عيوني هقوم اهو
, وقام ولسه نازل
, نيره: زييين
, زين: عيونو
, نيره بتوتر: احم هو انت هتنزل كده
, زين بخبث: انزل كده ازاي يعني مش فاهم
, نيره بتوتر اكتر وهي بتفرك في ايديها: قصدي يعني وانت من غير تيشرت
, زين: طب واي يعني
, نيره بنرفزه: لا مينفعش طبعاا ولا عاوز الخدم كمان يقعدو يبصولك ويقولو ابو عضلات راح ابو عضلات جاي
, زين بضحك: همووو'وت اي الي انتي بتقوليه ده
, نيره ضحكت علي ضحكو وقالت: عادي يعني
, وقامت فتحت الدولاب وجابت تيشرت وقالت: اتفضل البس ده
, زين بغمزه: عيوني يا قمرر
, نيره: طب ياااله انا جعاانه
, زين: حاضر
, وسبها ونزل وهي فرحانه جدااا ان زين بقا كويس معها وبيعاملها بحب وبلطف..
,
, عند اسماء في بيت نيره سمعت خبط علي الباب
, اسماء: حاضر جايه
, فتحت لاقت بنت في اوائل العشرينات جميله جدا ولبسها محتشم ومحجبه
, اسماء: نعم حضرتك عاوزه مين
, البنت بتوتر: مش ده بيت الدكتوره نيره
, اسماء بستغراب: اه هوا حضرتك عاوزه حاجه
, البنت اتكلمت بخوف وتوتر: انا محتجها ضروري
, اسماء: طب في اي يعني ممكن اعرف
, البنت اتكلمت بدموع: ١٣ نقطة
, اسماء بصدمه كبيره: ايييه لا مش معقوله
 
  • عجبني
التفاعلات: wagih و mido tito
١٧

عند زين جهز الفطار لي نيره بايدو وطلعلهاا
, زين بضحك: الشيف جيه الشيف حضرر
, نيره بضحك: بقيت شيف علشان عملت فطار شويت جبن
, زين بزعل مصتنع: طب قولي شكرا كتر خيرك اي حاجه طيب
, نيره: خلاص يا سيدي متشكررين اوي يا شيف زين
, زين قرب منها وطبع بو'سه طويله كفيله تشفي كل الو'جع الي جو'اهاا وبعد شويه بعد عنها وبص في عيونها وقال بصوت يخطف القلب: اناا بحبك يا نيره ولازم تفهمي اني محبتش غيرك وانا اسف اني قسيت عليكي كده بس صدقيني و**** انا عملت كده علشان بحبك ومش عاوزك تبعدي عني
, نيره بصتلو بدموع وقالت: ورنيم الي حامل منك يا زين
, زين: اول حاجه مش عوزك تعيطي تاني حاجه هتعرفي كل حاجه قريب اوي وهتعرفي ان زين جوزك حبيبك قرت عينك معملش حاجه ومظلوم و**** واكمل كلامو بضحك و**** مظلوم يا بيه
, نيره بضحك في وسط دموعها: زيين مضحكنيش بقا خليني ثابته علي موقفي لو سمحت
, زين بضحكه رجوليه تخطف القلب: تعالي هنا بقا ياله علشان تاكلي يا عيون زين
, نيره: لا انا مش هقوم انا هاكل هناا
, زين وهو بيشيلها: تؤ يا قمر انتي هتاكلي وانتي علي رجل'ي هنا
, نيره بتوتر: نزلني يا زين مش هعرف كده
, زين قعدها علي رجل'و وحط الاكل في بوقها علطول علشان تسكت
, نيره اتكلمت وهي بتاكل: يا زين لو سمحت سبني
, زين ببتسامه: كلي يا نيره وانتي ساكته كلي يا اخرت صبري
, نيره بزعل طفولي: زيييين انا
, زين قاطع كلامها ببو'سه
, نيره: علي فكره بقا انت انت قليل الاد'ب
, زين: لو مبطلتيش كلام واكلتي هعمل كده تاني
, نيره بخوف: لا خلاص هاكل
, زين ضحك عليها وبعد شويه زين بصلها وغمز وقال: ها خلصتي اكل يا قمرر
, نيره بتوتر: لا لا مخلصتش لسه
, زين: وحيات ماماا
, نيره بتمثيل انها تعبا'نه: ااه تعبا'انه جداا يا زيين مش قاد'ره خاالص عاوزه اناام ااه ياربي اي الصداع ده
, زين بضحك: هاا خلصتي
, نيره بصتلو بطرف عنيها واتكلمت بتوتر: قصدك ايه انا تعبا'نه فعلاا
, زين: وهو انا قولت غير كده لا سمح ****
, نيره: طيب اوعا كده بقا علشان عاوزه انام
, زين قام شالها وحطها علي السر'ير وقال: انا عاوز بيبي يا نونا
, نيره بتوتر وهي بتبعد عنو: زيين لو سمحت انا عاوزه انام
, زين ضحك وهو بيشدها ليه وقال: هششش خلاص بس تعالي هنا في حضني متبعديش
, نيره قربت ونامت في حضنو وزين مسح علي شعرها بحنيه وقال: تاكدي يا حبيبتي مش هيحصل اي حاجه غير باراتك تمام
, نيره ابتسمت براحه وقالت: تمام
, وقعدو يهزرو ويتكلمو في حجات كتير تخصهم..
,
, ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
, عند ياسمين كانت قاعده في الجنينه مع ريماس بنتها وبتعلب معهاا في هدوء سمعت صوت من وراها بيقول: ازيك يا ياسمين
, ياسمين بصت وراها وقالت: محمد
, محمد ببتسامه بسيطه: اه يا جميل عامله اي
, ريماس جريت عليه حضنتو وهو شالها وقال: وحشتيني يا صغنن
, ريماس: وانت كمان
, محمد بضحك: حبيبي اناا
, ياسمين: ياله يا حبيبتي اطلعي اوضتك كفايه لعب انهارده
, ريماس بطفوله: حاضر يا مامتي
, ريماس طلعت وسابتهم
, محمد بنظره كلها حيره وو'جع وقال: وحشتيني يا ياسمين
, ياسمين بتوتر: محمد
, محمد بعصبيه: محمد اي ياا ياسمين كفايه بقا حرام عليكي ليه عملتي فيا كده كل ده علشان حبيتك انتي بتعا'قبيني علي حبي ليكي ده ذنبي اني حبيتك
, ياسمين بصتلو بدموع وسكتت..
, محمد: ياسمين انتي لسه بتحبي حسام بعد كل الي عملو
, ياسمين بزعيق: انت عاارف اني مش بحبو يا محمد وعارف انا اتجوزتو ليه انت كنت معايا في كل خطوه
, محمد بدموع: وانا قولتلك متتجوزهوش وانا هحل كل حاجه كنت هضحي بحياتي علشان خاطرك بس خوفك من اخوكي اتغلب عليكي يا ياسمين
, ياسمين بعياط: واهو الي حصل يا محمد
, محمد بتهديت ياسمين: خلاص يا ياسمين اهدي لو سمحت انا اسف
, ياسمين: تمام يا محمد كنت محتاج حاجه
, محمد بحب: محتاجك انتي يا ياسمين
, ياسمين بتوتر: ازاي يعني
, محمد قرب منها ومسك ايديها: تقبلي تتجوزيني يا ياسمين كفايه اوي كده كفايه بعدك عني كل السنين دي صدقيني انا هحاول علي قد مقدر اني افرحك وافرح ريماس
, ياسمين بصتلو بدموع: انت عاوزني حتي وانا معايا بنت
, محمد اتكلم بو'جع: انا بحبك يا ياسمين و**** وميفرقش معايا غيرك صدقيني وكفايه السنين الي ضيعنهاا بقاا وعارف ان غظبن عنك كل الي حصل ده بس متقلقيش انا جنبك دلوقتي..
, ياسمين: بس زين مش هيوافق يا محمد
, محمد: سبيها عليا وان شاء **** هيوافق
, ياسمين: ماشي
, محمد با'س ايديها وقال: اعذريني يا قمري بس انا لازم امشي عن اذنك
, ياسمين ابتسمت بحب وقالت: مع السلامه يا محمد
, وسابها ومشا وهي جواها فرحه كبيرره جدااا..
, ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
, عند نيره وزين كانو بيهزرو وفجأه فون نيره اتصل
, نيره قالت بضحك: دي ياسمين هتلاقيهاا اتصلت تطمن عليا
, زين: طب ردي يا حبيبتي طمنيها عليكي
, نيره ردت: اي يا حبيبتي
, ياسمين بعيااط: الحقينيييييي يا نيرررررره
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، wagih و mido tito
١٨

نيره بخوف وقلق: في اي يا اسماء حصل اييه
, اسماء بدموع: تعاليلي يا نيره انا واقعه في مص*يبه
, نيره: طب خلاص حاضر حاضر انا جايه حالا اهو
, زين بقلق: في اي يا نيره اي الي حصل
, نيره بدموع: معرفش يا زين اسماء منهاره وبتقولي انها واقعه في مص*يبه وعوزاني اروحلها
, زين بخوف علي نيره: طب اهدي يا حبيبتي خير ان شاء **** قومي البسي ياله وانا هوديكي ليها
, نيره: حاضر
, وقامت راحت علي الحمام تلبس وزين قام لبس وبعد شويه نيره خلصت وطلعت لي زين
, زين: ياله يا حبيبتي
, نيره بدموع: انا خايفه اوي يا زين ليكون حصل حاجه
, زين شدها لحضنو وقال بكل لطف وهدوء: متقلقيش يا نور عين زين انا جنبك
, نيره: ياله علشان منتاخرش
, زين بعدها عنو ومسك ايديها ونزلو وركبو العربيه وبعد شويه وصلو علي بيت نيره..
, زين: ياله يا حبيبتي انزلي
, نيره وهي بترتعش من الخوف: انا انا خايفه
, زين قرب منها وضمها ليه وقال: متخافيش طول ما زين معاكي مفهوم ياله انزلي
, ونزلو وطلعو علي فوق ونيره واقفه بعيد وخايفه زين قرب خبط هوا علي الباب وبعد شويه فتحت اسماء الباب كان شكلها متبهدل جدا ومعيطه
, زين بقلق: انتي كويسه يا اسماء
, اسماء بعياط: لااا يا زيين انا مش كويسه
, نيره جريت عليها حضنتها وقالت: في اي انا قلقت اوي
, زين: طب ادخلو جوا يا جماعه مينفعش وقفتنا علي الباب كده
, اسماء خدت نيره وزين ودخلو
, نيره وهي بتقعد اسماء علي اقرب كرسي وقالت: في اي يا اسماء انا اعصابي سابت خلااص
, اسماء بتوتر وهي بتفرك في ايديها: انا انا اي
, زين: نيره خديها وادخلي اوضتك وشوفي في ايه
, نيره: حاضر
, وخدت اسماء ودخلو اوضتها
, نيره: هاا يا ستي بقينا لوحدنا اهو قولي بقا في اييه انا خلاص كمان شويه وهقع منكم هناا
, اسماء بتوتر واضح: انا انا مش عارفه اقول
, نيره بزعيق: اسمااااااء اخلصييي في ايييه
, اسماء بدموع وهي بتغمض عنيها: انا حاامل.
, نيره بصدمه كبيرره: نعم احنا هنهزر ولا ايه حامل ازاي انتي مش متجوزه اصلا ازاي حامل اوعي يكون حصل الي في بالي
, اسماء بدموع وخوف: ايوا هو الي في بالك يا نيره
, نيره بدموع وانفعال: ليييه عملتي كده حرام عليكي دمر'تي حياتك لييييه يا اسمااء
, زين سمع صوت زعيق نيره دخل بجري وقال: نيره في ايه اي الي حصل
, نيره بعياط اقوي وزعيق: اسماء ردي عليااا ساكته لييه رخص'تي نفسك
, ياسمين بدموع: غظبن عني يا نيره وآلله مكنش قصدي
, زين باحراج: نيره اهدي علشان نعرف نلاقي حل للمشكله دي
, نيره بدموع: ده لو مامتها عرفت يا زين مش بعيد تتدفنها وهي عايشه انت متعرفش مامتها صعبه ازاي
, زين راح عند اسماء وقال: اسماء اهدي كدا وقوليلي هوا مين ونقدر نجيبو ازاي علشان تتجوزو قبل ما الموضوع يتكشف
, اسماء بعياط وانفعال: معررفش يا زيييين معرفش انا لم كلمتو وقولتلو قالي انا مليش دعوه ومش هعترف بطفل ده الحيو*ااان سبني
, زين: ما ده طبيعي امال هيقولك تعالي نتجوز بسرعه
, نيره: طب وهنعمل ايه يا زين دلوقتي
, زين: هو موجود فين يا اسماء
, اسماء: ده في لندن وهو عايش حياتو كلها في لندن اصلاا
, زين بعصبيه: وانتي اتجنن*تي يا اسماء في عقلك يعني ده يستحيل يتجوزك و****
, اسماء بدموع: مناا عارفه يا زين اناا عاررفه
, نيره بزعيق: ولم انتي عارفه كده رحتي عملتي كده لييه
, زين بتهديت نيره: نيره ممكن تهدي علشان نعرف نلاقي حل انفعالك وعصبيتك مش هتحل حاجه
, نيره: طيب
, اسماء: ماما نازله مصر بعد اسبوع ولو عرفت حاجه زي كدا هتتصل بعمامي ومش بعيد يقت*لوني فعلاا لانهم صعايده اصلاا
, زين بسخريه: نعم وهو احنا في ايام الجاهليه ولا اي مش في قانون وممكن يعاقبهم
, اسماء ضحكت بسخريه وقالت: دول مش بيهمهم اي حاجه اصلا لا قانون ولا ناس
, نيره: طب والحل دلوقتي
, زين: الحل انا احنا نحاول كمان مره مع الواد ده ولو محصلش هنضر ان احنا نجوزها اي حد ويعترف بطفل وبعد الولاده يطلقهاا بس المشكله هنلاقي ده فين
, اسماء بسخريه: خلينا في الحل ده يا زين
, زين بستغراب: اي الاستسلام ده متصبري يمكن نقدر نعمل حاجه مع الواد ده
, اسماء بدموع: مش هتقدر توصلو اصلا لانو هر*بان من الحكومه الامريكيه بسبب ابوه
, زين مسح علي وشو بعصبيه وقال: يعني مستقبلو ضا*يع اصلاا
, نيره بعصبيه: اعمل فيكي ايييه بس قوليلي
, اسماء بدموع: لو سمحت يا زين اعتبرني اختك وانقذ حياتي لان لو ماما عرفت حاجه زي كدا هتمو*تني يا زين
, نيره: طب وهنلاقي فين الي ممكن يعترف بطفل مش ابنوو
, زين: حد من التلاته صحابي يا هشام يا محمد يا عمر محمد مش هيواقق اطلاقاا وهشام خاطب وبيحبها مفيش غير عمر قدامي
, نيره: عمر طب كلمو وقولو ويارب يوافق
, زين: حاضر هنزل اروحلو انا وانتي خليكي هنا جنب اسماء
, نيره: تمام وابقا كلمني وقولي عملت ايه
, زين: حاضر ياله سلام
, نيره: سلام
, زين نزل راح علي قسم الشرطه ونيره فضلت جنب اسماء علشان تواسيها في مشكلتها٣ نقطة
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، wagih و mido tito
١٩

زين وصل مركز الشرطه ودخل مكتبو وطلب عمر وبعد شويه عمر كان عندو
,
, عمرر: اي يا زين في ايه
, زين بتوتر: انا كنت عاوزك في حاجه كده يعني واتمنا انك مترفضش
, عمر بضحك وهو بيقعد: من امته وانا برفضلك حاجه يا صاحبي
, زين: انا مش عاوزك تزعل مني انا لو مش مأمنك انت مكنتش طلبت منك انت ودي مساله حياه او مو*ت
, عمر: جرا اي يا زين في ايه قلقتني حصل حاجه لي نيره او ياسمين
, زين اتكلم بتوتر واضح وحكالو الي حصل..
,
, عمر بزعيق وعصبيه: انت يتقووول ايه يا زييين وانا مالي وبعدين فين الز*فت الي عمل كده انا اشيل عملتو ليه
, زين بكدب: مات يا عمرر عمل حادثه امبارح وده الي خلاها تعترف علشان تلاقي حل قبل ما مامتها توصل مصر
, عمر بعصبيه وزعيق اكتر: وانااا ماااالي يااا زييييين انا ماااااالي انسب *** ليا ليه وانا مش ابوه
, زين بهدوء: انا بقولك دي حياه او موت عمامها صعايده ولو عرفو حاجه زي كده هيقتلوها
, عمر: انا يا سيدي كواجبي كظابط انا هحميهاا امال جواز وانسب *** لياا لاااا يا زين لاااا
, زين: بص يا عمر انا طلبت منك كده علشان عارف انك هتقف جنبي وانك هتنقذ حيات البنت الي ملهاش ذنب في الي حصل ده في ارجوك يا عمر وافق وطلقها بعد ولاده الطفل انا مش بطلب منك انك تفضل معها طول العمر يعني
, عمر بهدوء: بس يا زين انت عارف ان انا بحب واحده ومقدرش اسيبها
, زين: بص يا سيدي انت هتعرفها كل حاجه وهتقولها بس لو هيا امينه وهتحافظ علي السر ده
, عمر باقتناع: طيب يا زين انا هعمل كده علشان انقذ حياتهاا مش اكتر بس الطفل ده لم يكبرر لازم يعرف ان انا مش ابوه تمااام
, زين بفرحه: انا كنت متأكد انك مش هترفض يا عمر علشان كده مجتش لغيرك
, عمر ببتسامه مزيفه: تسلم يا صاحبي نا همشي انا علشان عندي شغل
, زين: طيب تحب نتفق نكتب الكتاب انهارده بليل
, عمر: تمام مفيش مشكله
, زين: ماشي يا حبيبي
, عمر: عن اذنك
, عمر سابو روكب عربيتو ومشا
, زين جاب الفون واتصل بي نيره
, نيره بتعب: ايه يا زين عملت ايه
, زين: خلاص يا حبيبتي كلو تمام وعمر وافق
, نيره بفرحه: بجدد يا زييين
, زين: اه يا روح زين بس في حاجه كده
, نيره بقلق: في ايه
, زين: انا قولتلو ان هوا مات في حادثه امبارح
, نيره بخوف: طب ولو عرف ان انت كدبت عليه
, زين: سبيها علي **** بقا ياله سلام واه قولي لي اسماء كتب الكتاب النهارده بليل
, نيره: تمام حاضر
, نيره قفلت وراحت لي اسماء٤ نقطة
, نيره بفرحه: اسمااااء عمر وافق وكتب الكتاب بليل
, اسماء بلا مبالاه: تمام انا هقول لماما ايه
, نيره بتفكير: هنقولها الحقيقه بس علي اساس انو عمر وانكو اتجوزتو بسرعه علشان الموضوع ميتكشفش
, اسماء: تمام وربنا يستر بقااا
, نيره: سبيها علي **** قومي ياله خدي شاور كده وفوقي كده ياله
, اسماء: حاضر
, نيره قامت طلعتلها هدوم وراحت تعملها حاجه تاكلها..
,
, عند محمد في بيتوو وبيكلم ياسمين في الفون
,
, محمد: ياسمين قولتلك متقلقيش واهدي وانا هتصرف ان شاء **** وهتكلم مع زين وبعدين زين عارف من زمان اصلا اني بحبك وعاوزك
, ياسمين: بس حتي لو زين وافق ف لسه حسام مطلقنيش طلاق رسمي وممكن يرجعني في اي وقت
, محمد بعصبيه: يرجع مين ده انا كنت قتل*تو
, ياسمين بضحك: بس يا محمد **** يخليك
, محمد: مش مصدقاني صح و**** لو قرب منك تاني لكون قتل*و فعلااا
, ياسمين: هو ممكن اقولك حاجه بس ب**** عليك متزعل مني
, محمد بحب: انا عمري مزعل منك ابداا
, ياسمين اتكلمت بتوتر وقالت: بصراحه انا حامل في الشهر التالت وطبعا ليك الاختيار مفيش حاجه تجبرك انك تكون مع واحده متجوزه قبل كده وكمان معاها طفلين
, محمد: انا عارف يا حبيبتي كل حاجه وانا قولتلك عاوزك انتي افهمي بقاا
, ياسمين بفرحه: بجد يا محمد
, محمد: بجد يا قلب محمد
, ياسمين: **** ميحرمني منك ابداا
, محمد: ولا منك يا حبيبتي
, ياسمين: طيب انا هقفل دلوقتي علشان ريماس عاوزاني
, محمد: ماشي يا حبيبتي باي
, ياسمين: باي
, محمد قفل مع ياسمين وقال: ياااه يا ياسمين اخيراا هتبقي لياا يارب اكتبلي فيها الخير وقربها لقلبي وقربني لقلبها وطلع من اوضتو راح قعد مع مامتو..
,
, محمد بضحك: اي يا ست الكل بتعملي اييه
, زينب مامت محمد: اي يا حبيبي بتفرج علي برنامج الطبخ ده يمكن الاقي حاجه حلوه اقوم اعملها
, محمد بضحك: يا امي و**** ما انتي نافعه في حاجه كل مره بتقعدي بساعه والساعتين وبتطلعي من المطبخ تقولي العيب في الشيف مش فياا وان هو الي بيعمل حجات مش حلوه
, زينب بزعل مصتنع: قوم من جنبي ده انت واد ر*خم و****
, محمد: خلاص يا حبيبتي حقك عليا
, زينب: بقولك يا حبيبي عوزاك في حاجه كده
, محمد: اممممم انا عارف الداخله دي كويس جيبالي عروسه صح
, زينب باحراج وتوتر: يا حبيبي بس افهم دي و**** عسوله اوي وبنت ناس ايييه ماشاء **** عليهم انت قول اه بس واحنا نروح من دلوقتي
, محمد: ماما انا بحب ياسمين وهجوزها
, زينب بصدمه: ياسمين مين اخت زين يا محمد
, محمد بتوتر: اه يا ماما
, زينب بعصبيه وانفعال: انت بتقووول اييه يا محمد دي متجوزه ومعها بنت
, محمد: ما هيا اتطلقت يا ماما
, زينب بزعيق اكترر: يا بسم **** ماشاء **** وكمااان مطلقه يالهوووي يا خبتك في ابنك الوحيد يا زينب انت عاوز تجنني يا ابني
, محمد: ماما لو سمحت انا اخد قرار وهنفذو
, زينب بدموع: هتتجوز من غير رضايا يا محمد
, محمد: لا يا امي مقدرش اعمل كده وانتي عارفه انا مليش غيرك يا ست الكل ومش عاوز غير رضاكي عليا وعلي الجوازه دي وادعيلي انها تكمل علي خير
, زينب بعصبيه: انت بتقول اي يا محمد انت مستوعب الي انت بتقولو دي معها طفله ومتجوزه قبل كده ليه يا ابني تعمل فيا كده ده انت ابني الوحيد وعاوزه اعملك الحلو كلوو
, محمد: ارجوكي يا امي انا بحبها وانتي عارفه كده كويس اوي
, زينب بزعيق: علي جث*تي ان الجوازه دي تكمل يا محمد انت فااهم
, وقامت سبتو ودخلت اوضتها ومحمد نزل ركب عربيتو ومشا وهو متعصب جدااا٤ نقطة
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، wagih و mido tito
٢٠

في بيت نيره واسماء بليل..
,
, اسماء بدموع: انا خايفه اوي يا نيره مش عارفه عمر ده هيعاملني ازاي اصلا ولا شايفني ازاي
, نيره بحنيه: متقلقيش يا حبيبتي مش هيحصل حاجه باذن ****
, اسماء: ياارب
, نيره: ياله انا هطلع اعمل تليفون وانتي البسي
, اسماء: ماشي يا حبيبتي
, طلعت نيره وسابت اسماء وراحت تعمل تلفون لي زين
, زين: اي يا حبيبتي
, نيره بدموع: زين انا خايفه علي اسماء اوي
, زين بقلق: نيره انا عاوزك تطمني خالص وان شاء **** كلو هيبقا تمام بس علشان خاطري متعيطيش
, نيره: طيب حاضر هو انتو هتيجو امته
, زين: خلاص جايين في السكه اهو متقلقيش
, نيره: ماشي متتاخرش
, زين: حاضر خلي بالك من نفسك
, نيره: حاضر باي
, زين: باي
,
, عند محمد في بار وقاعد والو*جع ماالي قلبو وماسك كاس في ايدو جات بنت قعدت جنبو وقالت: شكلك بتحبها اوي
, محمد بص جنبو وقال: ده حب طفولتي ومقدرتش احب بعدها
, البنت: طب ومتجوزتهاش ليه
, محمد بدموع: الظروف كانت اقوي مننا
, البنت: كفايه كده انت شربت كتير جدا
, محمد وهو بيقوم: مش هيفرق
, وكان لسه هيقع البنت سندتو وقالت اوصلك
, محمد بضحك: ماشي يا قمرر
, وخدتو وركبتو عربيتها وراحت علي شقتها
, محمد وهو بينزل من العربيه: بس دي مش شقتي
, البنت بخبث: منا معرفش مكان شقتك ف هتبات عندي انهارده.
, محمد بضحك: ومالو يا عسل
, البنت سندتو لشقتها وفتحت الباب ودخلتو وقالت: هدخل اغير هدومي واجيلك
, محمد: ماشي
, دخلت البنت ولبست قميص نوم قصير جداا وطلعت ل محمد
, محمد تخيلها ياسمين وقام واخدها في حضنو وقال بدموع: ياسمين انا بحبك اوي
, البنت بخبث اكبر: وانا كمان يا حبيبي
, محمد بعد عنها وشالها ودخل الاوضه وبدون وعي بيبوس فيها وهو بيعيط والبنت قلعتلو القم*يص واستسلموو٣ نقطة
, ونسيبهم هناا بقااا.
,
, عند زين وعمر كانو وصلو بيت نيره وبعد شويه المأذون جيه
, المأذون: العروسه فين يجماعه
, زين: موجوده يا شيخنا وشاور ل نيره تجبها
, عمر قرب علي ودن زين وقال بهمس: انا مش عارف اي الي خلاني اسمع كلامك بس وهوقع نفسي في المص*يبه دي
, زين بصلو بجديه وقال: مخلاص بقا يا عمر
, عمر لسه رايح يتكلم قاطعو صوت دافي ورقيق جدا بص نحيت الصوت لقا بنت جميله جدا بشرتها قمحويه وعيونها عسلي ولبسه فستان طويل ومحتشم وبسيط جداا وحجابها الي مزودها جمال..
, زين قال بضحك: الووو احنا هناا علي فكره
, عمر فاق من سرحانو وقال بتوتر واحراج: ايه يا عم منا عارف
, اسماء راحت بتوتر وقعدت جنبو وفضل يبص عليها وقال فنفسو: يخساره الحلو دايما مبيكملش فعلاا
, المأذون: ها يجماعه خلاص
, زين: اه خلاص يا شيخنا اتفضل اكتب
,
, وبعد شويه اسماء سمعت المأذون وهو بيقول بارك **** لكما وبارك عليكم وجمع بينكما في خيرر..
, زين قام حضن عمر وقال: الف مبروك يا صاحبي
, عمر بصوت واطي: مبروك علي اي احنا هنستعبط.
, زين بضحك واحراج: حبيبي يا عمر ياله احنا هنمشي احنا بقا
, نيره بدموع: لاا انا مش هسيب اسماء لوحدها انا هقعد هنا معهاا
, زين برفع حاجب: هنهزر ولا اييه
, اسماء ببتسامه مزيفه: روحي انتي يا حبيبتي متقلقيش
, عمر بسخريه: وتقلق ليه هو انا كنت هاكلك يعني
, اسماء بنفس سخريتو: لا عيب متقولش كده ده انت عاوز تمو*تني بس
, عمر لسه رايح يتكلم قاطعوو زين وقال: باااااس انتو الاتنين اييه في اييه مش عاوز اسمع صوت
, اسماء وعمر سكتو بس نظراتهم لبعض مسكتتش وكل واحد بيتسفز التاني بنظراتو..
, زين ونيره بصو لبعض وضحكو..
, نيره بضحك: متقومو تتضر*بو بعض احسن يجماعه
, عمر بصوت واطي: نفسي و****
, اسماء: بتقول حاجه يا اخ
, عمر ضحك بسخريه وقال: لا ياختي مبقولش حاجه
, اسماء: بحسب
, عمر: لا متحسبيش ياختي
, زين بضحك مكتوم: مخلاص يا ياخويا انت وهيا احنا هنمشي وعلي **** منجيش الصبح نلاقي حد فيكم قا*تل التاني
, عمر: لا متقلقش خالص
, اسماء: امااال طبعاا
, نيره سلمت علي اسماء وزين سلم علي عمر ومشوا..
,
, عمر وهو بيقرب منها وهي بترجع لورا: بصي بقا دوشه مش عاوز وقله اد*بك ولسانك الطويل ده مش عاوزو اطلاقاا ويستحسن اني مسمعش صوتك خالص فاهمه
, اسماء بخوف بعد ما وصلت لي اخر المكان: بقولك اي اول حاجه تكلمني وانت بعيد عني مترين تلاته تاني حاجه انا اتكلم براحتي وزي منا عاوزه
, عمر بسخريه: وانا هقرب منك ليه ده حتي انا مبحبش الحاجه الر*خيصه
, اسماء بصتلو بدموع وقالت: متشكره عن اذنك
, وسابتو ودخلت اوضتها وفضلت تعيط بصوت مكتوم وقالت: و**** مكان بايدي كلو كان غظبن عني و**** مكنتش نفسي اتحط في وضع زي ده ابداا
, وقامت مسحت وشها واخدت شاور ونامت
, عند عمر كان قاعد في البلكونه بيكلم حبيبتو..
, عمر بجديه: قولتلك غظبن عني انتي مبتفاهميش ولا ايه
, سمر: عمر قولتلك كل حاجه بينا انتهت فاهم معتش عاوزه اشوفك تاني
, عمر بصدمه: سمر متسبنيش ارجوكي ولسه مكملش كلامو وقفلت السكه في وشو..
, عمر بزعيق وعصبيه: اعاااااا ماشي يا سمرر ماشي بتسبيني دنا ضحيت بكل حاجه علشانك وفي الاخر بتسبيني
, وفضل قاعد في البلكونه وبينفخ في السجاير بعنف وقال: انتي السبب يا اسماء انتي السبب انا هخليكي تكر*هي حياتك ماشي الصبر بس علياا
, وقام دخل نام علي الكنبه..
,
, عند زين ونيره كانو وصلو الفيلا..
, زين وهو شايل نيره وبيطلع بيها السلم: بحبك اوي يا نوناا
, نيره بكسوف: نزلني يا زين مينفعش كده
, زين بضحك: يا بنتي انتي مراتي و**** هو محدش قالك كده
, ووصلو الجناح بتاعو ونزلها علي السرير وطبع بوسه طويله علي شفا*يفها وبعد شويه بعد عنهاا..
, نيره بكسوف قامت تجري علي الحما*م..
, زين بضحك: هتروحي فين يعني انا قعدلك اهو مش هتقدري تهربي مني المرادي
, نيره وهي جوا وبتضحك بكسوف وبتقول: ياربي هعمل اي دلوقتي اعمل اييه انا هاخد شاور علشان اهداا
, وخدت شاور وقالت بصدمه: يخراابي انا نسيت اجيب هدوم ده زين قاعد برا هعمل اي دلوقتي يختاااي يفضحتك يا نيره واكملت كلامها بضحك فضيحه ايه اي الجنا*ن الي انا بقولو ده
, وندهت عليه علشان تشوف هو في الاوضه ولا لا مردش
, نيره بفرحه: الحمد**** هتلاقيه نزل ياكل او حاجه
, وطلعت وهي لفه فوطه بس علي جسمها وبتمشي بهدوء علشان زين ميسمعهاش وفجأه لقت حد بيسحبهاا ليه
, نيره بصرااخ: اعاااا مييين
, زين بضحك وصدمه من جمالها: هيكون مين يعني هو في حد غيري انا وانتي هنا
, نيره بكسوف وتوتر: زين سبني لو سمحت
, زين بصلها بكل حب وقال: اسيبك دنا مصدقت يا قمرر
, وفجأه نزل شالها وحطها علي السرير وسحب من عليها الفوطه الي كانت علي جسم*ها
, نيره بصدمه وكسوف وهي بتشد عليها الملايه: زيييين
, زين قرب منها وقال بهمس ونبره تخطف القلب: يا عيون زين
, وقرب اخدها في حضنو وقال: خلاص يا حبيبتي انا اسف هقوم اطلع برا وانتي قومي البسي
, ولسه هيقوم من جنبها نيره شدتو من ايدو وقالت: انا بحبك يا زين
, زين بصلها بدموع وقال: انتي قولتي اييه انتي قولتي بحبك صح
, نيره بضحك: امم قولت كده فعلاا
, زين قرب منها ودفن وشو في رقبتها وهي استسلمت ليه بكل حب..
,
, ونسبهم هنا بقااا..
,
, عند ياسمين كانت قاعده ماسكه فونها وبتكلم واحده صحبتها علي الواتساب..
, وفجأه جاتلها مسدج من رقم غريب فتحتها بصت بصدمه وعيطت وقالت: اعاااااااااا لييييييه كده لييييييه
 
  • عجبني
التفاعلات: pop44، wagih و mido tito

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%